برتی‌فوگس و رد شایعه سرمربیگری لهستان

 به نقل از سایت گل، رئیس فدراسیون فوتبال لهستان ، گرزگورز لاتو در روزهای اخیر با یک چالش بسیار جدی روبرو است و آن هم انتخاب سرمربی تیم ملی است. اسمودا ، سرمربی اسبق تیم ملی لهستان پس از آن‌که تیمش از رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ و در مرحله‌ی گروهی این رقابت‌ها حذف شد ، اقدام به کناره‌گیری از این تیم نمود.

لاتو در مصاحبه با یکی از شبکه‌های رادیویی لهستان در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی چنین گفت : ” در تاریخ ۲۷ ژوئن جلسه‌ای در هیئت مدیره‌ی فدراسیون داشتیم ، که در نهایت بر روی دو گزینه که یکی داخلی و دیگری خارجی است ، به توافق رسیدیم.”

در این میان با توجه به گفته‌های لاتو شایعات بسیاری مبنی بر حضور فوگس بر روی نیمکت تیم ملی لهستان وجود دارد که البته خود برتی فوکس از این شایعات اعلام بی‌اطلاعی می‌کند.

 این سرمربی آلمانی پس از این شایعات در مصاحبه‌ای با نشریه‌ی آلمانی دینتس اعلام کرد که از این شایعات به شدت شگفت‌زده شده است. این درحالی است که فوکس مدعی شده است کسی با او در این رابطه مذاکره‌ای انجام نداده است.

فوگس که تجربه‌ی بسیار بالایی در زمینه‌ی مربیگری در عرصه‌ی ملی دارد ، پیش از آن‌که هدایت تیم ملی آذربایجان را در سال ۲۰۰۸ برعهده بگیرد ، هدایت تیم‌های آلمان‌ ، کویت ، اسکاتلند و نیجریه را برعهده داشته است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.