“برخط” جایگزین “صفر و یک” شد

برنامه “برخط “به تهیه کنندگی “مجید یوسفی” با محوریت آموزش و اطلاع رسانی فناوری اطلاعات و ارتباطات روی آنتن شبکه آموزش می رود.

مجید یوسفی،تهیه کننده و کارگردان “برخط” در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:برنامه “برخط” شکل توسعه یافته برنامه صفر و یک است و سعی دارد مباحث عمومی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را به مخاطبان خود ارائه دهد.
وی افزود:در این برنامه سعی داریم به بررسی مباحث عمومی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را به مخاطبان خود ارائه دهد.
وی افزود:در این برنامه سعی داریم به بررسی و طرح ساده تر موضوعات فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT) بپردازیم تا علاوه بر مخاطبان خاص،مخاطبان عام نیز بتوانند از مباحث عنوان شده بهره مند شود.
وی خاطرنشان کرد:در برنامه “برخط” نسبت به برنامه “صفر و یک” تغییرات عمده ای در مفاهیم و اطلاعات ارائه شده،سطح اجرای برنامه و همچنین میان برنامه ها شاهد شدیم.
یوسفی ضمن اشاره به اینکه در “برخط” بسیاری از بخش های “صفر و یک” حذف شده و بخش های متنوعی جایگزین آن شده افزود:در این برنامه به دلیل فراوان و گسترده بودن موضوعات فناوری اطلاعات و ارتباطات در هر روز با حضور کارشناسان علوم کامپیوتر و IT به بررسی و طرح سه موضوع از این حوزه پرداخته می شود.
کارگردان این برنامه گفت:هدف از ساخت این برنامه آشنایی بیشتر عموم مردم با موضوعات روز فناوری اطلاعات و ارتباطات به زبان ساده و روان است؛به طوری که شاهد طرح این مباحث به زبان عام و از جنس مردم هستیم.
وی خاطرنشان کرد:”برخط” از شنبه ۱۸ شهریور هرروز به جز جمعه ها از ساعت ۱۸:۳۰ به مدت یک ساعت با اجرای آرش برهمند با همکاری “مهدی کارمند” روی آنتن شبکه آموزش رفته و این برنامه تا پایان سال جاری نیز ادامه دارد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.