برخورد زنجیره‌ای ۵ خودرو

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 برخورد زنجیره‌ای 5 خودرو

برخورد زنجیره‌ای ۵ خودرو

ممتازنیوز: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از برخورد زنجیره‌ای ۵ خودرو در جاده‌ تبریز- بستان‌آباد خبر داد و گفت: بارندگی در جاده‌های غرب کشور موجب لغزندگی این معابر شده است.

به گزارش ممتازنیوز، سرهنگ رضا سلبی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: ساعت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت تویوتا دوکابین در جاده روستایی هجیج استان کرمانشاه ۷ نفر کشته و ۲ نفر مجروح شدند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ادامه داد: ساعت ۱۴:۵۰ روز گذشته بر اثر تصادف بین یک دستگاه اتوبوس ولوو و یک دستگاه تریلی بنز در جاده بم به کرمان در استان کرمان ۳ نفر کشته و ۴ نفر مجروح شدند.
وی در مورد حادثه دیگری در استان آذربایجان شرقی گفت: ساعت ۷:۳۰ روز یکشنبه بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵، یک دستگاه سواری پیکان، یک دستگاه سواری پراید، یک دستگاه سواری پژو روآ و یک دستگاه تریلی اسکانیا در جاده تبریز بستان آباد در استان ۷ نفر مجروح شدند.
به گزارش فارس، سلبی در مورد آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی در استان‌های کردستان، ایلام، لرستان، همدان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی بارش باران گزارش شده است.
وی تاکید کرد: بر اساس همین گزارش سایر مواصلاتی کشور از جوی آرام و پایدار و ترافیکی روان برخوردار هستند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.