برخورد کمپرسی و سمند ۴ قربانی گرفت

برخورد کمپرسی و سمند ۴ قربانی گرفت

عصر خودرو : معاون عملیات پلیس‌راه کشور از ترافیک نیمه سنگین در محورهای منتهی به شهرستان‌های زلزله‌زده خبر داد.

به نقل از ایسنا سرهنگ صمد اسفندیاری با بیان اینکه شب گذشته ترافیک سنگینی در محورهای منتهی به مناطق زلزله‌زده اهر و ورزقان وجود داشت گفت: این ترافیک به دلیل حجم خودروهای امدادی و مردمی ایجاد شده بود.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار امروز محورهای منتهی به شهرستان‌های اهر و ورزقان ترافیک نیمه سنگین است گفت: این ترافیک به علت حضور خودروهای امدادی و مردمی ایجاد شده است.

معاون عملیات پلیس‌راه کشور همچنین در تشریح مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته به واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس فیات در محور تبریز به آزادشهر در استان آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و گفت: در این حادثه که به دلیل بروز نقص فنی در وسیله نقلیه رخ داد، هشت تن مجروح شدند.

وی همچنین به برخورد خونین یک دستگاه کمپرسی بنز با سمند در محور ساری به قائم‌شهر در استان مازندران اشاره کرد و گفت: در این حادثه که به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه از جانب راننده کمپرسی بنز رخ داد چهار تن جان خود را از دست دادند.

اسفندیاری همچنین در ادامه مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته به واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در کیلومتر ۶۰ آزادراه قزوین به زنجان اشاره کرد و گفت: در این حادثه که به علت عدم‌توجه به جلو راننده رخ داد یک تن کشته و ۴ تن مجروح شدند.

یکشنبه ۲۲ مرداد   ۱۱:۴۷


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.