برخی بدحجابان مأموریت دارند

رئیس گروه اوقات فراغت سازمان آموزش و پرورش با تأکید بر لزوم برخورد با بدحجابی در جامعه گفت: برخی بدحجابان برای حضور در جامعه و ترویج بدحجابی، مأموریت دارند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ابوالقاسم محمدی صبح امروز در همایش عفاف و حجاب در همدان اظهار کرد: در بحث حجاب و عفاف کارهای بسیاری در جامعه انجام شده اما تأثیر زیادی بر جامعه نداشته است و خروجی کارها خیلی زیبنده نیست.

وی با بیان اینکه بی‌حجاب‌ها ۲۰ درصد از افراد جامعه هم نیستند، تصریح کرد: اگر نمود بی‌حجابی در جامعه بیشتر است به این دلیل است که این قشر بیشتر در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.

رئیس گروه اوقات فراغت سازمان آموزش و پرورش با بیان اینکه امر توجه دادن به حجاب و عفاف باید از خود ادارات و نهادهای مختلف جامعه آغاز شود و افزود: باید به سمتی برویم که از ورود افراد بدحجاب و یا بی‌حجاب به ادارات جلوگیری جدی به عمل آید.

وی با بیان اینکه اگر به امر حجاب و عفاف باور درونی و اعتقاد قلبی نداشته باشیم، در راستای توجه دادن به این مهم موفق نخواهیم شد، گفت: حضور افراد با حجاب در متن جامعه امر مهم و شایان توجهی است.

محمدی با بیان اینکه حجاب برتر در قرآن مشخص شده است، تصریح کرد: اگر مطابق فرامین و دستورات قرآن در باب حجاب عمل شود در جامعه مشکلی به وجود نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف منحصر به زنان نیست، عنوان کرد: مردان نیز باید این مهم را مورد توجه قرار دهند چرا که پوشیدن لباس آستین کوتاه برای مردان نیز کراهت دارد و زنان نباید اجازه دهند که مردانشان با این نوع پوشش در جامعه حاضر شوند.

رئیس گروه اوقات فراغت سازمان آموزش و پرورش با بیان اینکه پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان علاوه بر اینکه نزد نامحرمان حرام است، در حضور محارم نیز کراهت دارد، خاطرنشان کرد: در صورت عدم رعایت این مهم، قبح بدحجابی در جامعه می‌ریزد و جامعه گریبانگیر مشکلات عدیده‌ای می‌شود.

وی با بیان اینکه امر توجه دادن به حجاب و عفاف و نیز امر به معروف و نهی از منکر نباید منحصر در یک روز شود، بر لزوم استمرار آن در تمام ایام سال تأکید کرد.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر در جامعه به حجاب و عفاف کمتر توجه می‌شود، گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که این مهم در جامعه جاری و ساری شود تا به این واسطه بسیاری از ناهنجاری‌ها از بین برود.

وی با تأکید بر لزوم حضور زنان عفیف و باحجاب در جامعه، عنوان کرد: دلیل دیده شدن بیشتر بدحجابان این است که همواره در جامعه هستند اما باید بدانیم که عده‌ای از بی‌حجابان برای بیرون بودن و ترویج بدحجابی مأموریت دارند.

در پایان این مراسم با اهدای چادر مشکی از مدعوین تجلیل شد.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.