برخی رسانه ها اخبار نادرست از استقلال منتشر می کنند

‘سیدمهدی رحمتی’ روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های استقلال و آلومینیوم هرمزگان افزود: برخی رسانه ها در موضوع کاپیتانی تیم استقلال به برخی اخبار و حواشی پرداختند که نادرست بود.

وی با قدردانی از بازیکنانی از جمله امیرحسین صادقی، سیاوش اکیرپور، پژمان منتظری، آرش برهانی و خسرو حیدری اضافه کرد: در تیم استقلال احترام به بزرگ ‌تر حرف اول را می ‌زند، از این رو بزرگان تیم به خاطر سابقه ملی، بازوبند کاپیتانی را به اصرار خود به من دادند، ضمن آنکه کادر فنی و مدیریت باشگاه نیز تصمیم گیرنده است.

کاپیتان تیم استقلال در خصوص مراحل آماده سازی آبی پوشان برای حضور پرقدرت در دوازدهمین دوره لیگ برتر گفت: چهار بازیکن ملی پوش استقلال پس از حضور در تیم ملی نیاز به اسراحت داشتند و پیش از اردوی تدارکاتی ترکیه به جمع آبی پوشان ملحق شدند.

رحمتی افزود: البته سایر بازیکنان با انگیزه فراوان و انجام تمرینات دشوار کار را آغاز کردند و اردوی تدارکاتی ترکیه نیز برای تیم بسیار مطلوب بود.

وی ادامه داد: با توجه به حفظ بازیکنان فصل گذشته و نفراتی خوبی که امسال به تیم پیوستند، استقلال شرایط مطلوبی پیدا کرده و امیدواریم بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

کاپیتان تیم استقلال گفت: مهمترین موضوع در برهه کنونی پیروزی مقابل آلومینیوم هرمزگان در نخستین دیدار لیگ برتر است تا بتوانیم کار را با قدرت آغاز کنیم.

رحمتی درخصوص زمزمه های پیوستن یک دروازه‌ بان استرالیایی به استقلال گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم و این مساله در حیطه مسوولیت سرمربی و کادر فنی است.

وی ادامه داد: فصل گذشته نیز حرف و حدیث‌ های زیادی وجود داشت که گفته بودند من تعیین می کنم که چه کسی باشد یا نباشد، اما امسال همگان شاهد بودند قرارداد خود را همراه با ‘محمد محمدی’ در هیات فوتبال ثبت کردم.

تیم فوتبال استقلال ساعت ۲۲ فردا(جمعه) در نخستین هفته لیگ برتر باشگاه های ایران در وررزشگاه آزادی میزبان تیم آلومینیوم هرمزگان است.

ورزشی ** ۷۵۳۷ ** ۱۰۷۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۷۸۲۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.