برد خفیف رئال مادرید در شب درخشش کاکا

۰۵م اسفند ،

در ادامه رقابت‌های هفته بیست و پنجم لالیگای اسپانیا، شب قبل ۳ دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال دپورتیوو لاکرونیا که در قعر جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد، در ورزشگاه ریازور میزبان رئال مادرید تیم سوم جدول رده‌بندی بود که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود رئال مادرید خاتمه یافت.

رئال مادرید به دلیل انجام ۳ بازی مهم در ۱۰ روز آینده برابر بارسلونا (۲ بازی) و منچستر یونایتد، با انجام تغییراتی در ترکیب اصلی خود به میدان رفته بود و رونالدو پرتغالی در ترکیب اصلی نبود. به همین دلیل قوهای سپید با افتی محسوس به مصاف دپور رفتند و میزبان با استفاده از همین موقعیت در دقیقه ۳۵ توسط ریکی به گل رسید و نیمه اول با همین نتیجه یک بر صفر به سور لاکرونیا خاتمه یافت.

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۷ مارسلو، مودریچ و اسین به ترتیب جای خود را به رونالدو، خدیرا و اوزیل دادند تا رئال مادرید بتواند تغییری در نتیجه ایجاد کند. این تعویض‌ها جواب داد و در نهایت کاکا توانست در دقیقه ۷۳ گل مساوی را وارد دروازه لاکرونیا کند. هیگواین نیز در دقیقه ۸۸ گل دوم رئال را روی پاس گل کاکا به ثمر رساند تا قوهای سپید با درخشش بازیکن برزیلی خود به سختی از سد لاکرونیا عبور کنند.

در ۲ بازی دیگر انجام شده مایورکا در خانه ۳ بر یک مغلوب ختافه شد و ساراگوسا و والنسیا به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.