بررسی زندگی و آثار جامی

جام جم آنلاین: گنجینه های پارس عنوان برنامه ای است که از سوی خانه خانه فرهنگ میثاق از مراکز وابسته به مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ شهرداری تهران، برگزار می شود.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روبط عمومی فرهنگسرای فردوس، این برنامه که به منظور آشنایی شهروندان با بزرگان فرهنگ و ادب ایران و حفظ نام و یاد آنها برگزار می شود، به معرفی زندگینامه، آثار بزرگان و فرهیختگان کشور و تاثیر آنها بر فرهنگ ایران زمین پرداخته می شود.

در سومین اجرای این برنامه، زندگینامه «شیخ عبدالرحمن جامی»، با ارائه مقالات ادبی در مورد شخصیت این شاعر فارسی زبان، با معرفی آثار ادبی وی برگزار می شود.

همچنین در کنار معرفی آثار اجرای اشعار منتخب جامی به صورت موسیقی سنتی و اجرای بخشی از آثار هنری وی در قالب نمایش از دیگر بخش های این برنامه است.

برنامه گنجینه های پارس که به مناسبت بزرگداشت شیخ عبدالرحمن جامی برگزار می شود در تاریخ ۲۶ تیر از ساعت ۱۷ تا ۱۹ میزبان علاقه مندان به شعر و ادبیات فارسی است.

علاقه مندان به منظور بهره مندی از این برنامه می توانند به خانه فرهنگ میثاق به نشانی: فلکه دوم صادقیه ، خیابان آیت الله کاشانی ، انتهای خیابان مهران مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های ۴۴۰۸۹۱۵۷ و ۴۴۰۸۲۴۶۱ تماس بگیرند.

همچنین نشانی اینترنتیferdos.farhangsara.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام شده است. 


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.