بررسی مهم ترین چالش ها در جراحی در کنگره جراحان عمومی

اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با آغاز به کار هشتمین کنگره سراسری جراحان عمومی کشور سه محور و چالش اصلی به سبب اهمیت ویژه در شاخه های مختلف جراحی عمومی از امروز توسط اساتید برجسته این رشته ها به بحث و بررسی گذاشته می شود .

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران صبح امروز مهمترین و اصلی ترین دغدغه ها و چالشها در جراحی های عمومی به همت انجمن علمی جراحان عمومی کشور و همچنین با مشارکت و حمایت بیش از هفت اورگان مربوطه  در مرکز همایش های رازی تهران به بحث، بررسی و نتیجه گیری گذاشته میشود که تا عصر روز بیست و ششم ماه جاری ادامه دارد .
 
بنا به این گزارش : اعمال جراحی الکتیو، مشکلات اعمال جراحی اورژانس و جراحی و مراقبت های قبل و بعد از اعمال جراحی سرطان مهمترین محورهای گفتگو و مورد بحث در این کنگره می باشند که با حداکثر امتیاز مدون و مداوم ویژه جراحان عمومی و پزشکان عمومی همراه است که البته در برنامه های زمانبندی آموزشی در این گردهمایی، پزشکان عمومی ، متخصصان رشته های جراحی عمومی، خون و آنکلوژی، روماتولوژی، زنان و زایمان ، غدد و متابولیسم و بطور کلی همه رشته های تخصصی پزشکی ، گروههای هدف در این کگره سه روزه می باشند.
 
در این گزارش آمده است : بیشترین مساله در در مان سرطان سینه است که درمانهای جدید البته بابررسی متخصصان جایگزین حذف عضو میشود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.