بررسی پرونده برخی از پیمانکاران متخلف در پارس جنوبی با حضور وزیر نفت

جمعه ۱۵ اردیبهشت – ۰۲:۵۷:۲۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- پرونده برخی از پیمانکاران پارس جنوبی  که در انجام وظایف خویش تخلف و تعلل داشته اند با سفر وزیر نفت به منطقه پارس جنوبی طی جلسه ای بررسی شد.
 به گزارش خبرنگار آریا ، یکی از مدیران منطقه پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که برخی از پیمانکاران به پشتوانه برخی از سازمان های دولتی و مسوولین در پروژه پارس جنوبی حضور یافته و با کم کاری های خود به دنبال گرفتن امتیازهایی هستند گفت:  با تمامی پیمانکاران متخلف  طبق مقررات برخورد خواهد شد تا جایی که در این زمینه در صورت لزوم خلع ید  نیز خواهیم داشت.
وی با بیان این که مهندس سوری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خود به جد پیگیر انجام تعهدات  پیمانکاران هستند از برگزاری جلسه ای طی روز پنج شنبه گذشته با حضور وزیر نفت جهت بررسی پرونده برخی از پیمانکاران پارس جنوبی  که در انجام وظایف خویش تخلف و تعلل داشته اند خبرداد.
بنابر این گزارش، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس چندی قبل از برخورد با پیمانکارانی خبرداده بود که  که در اجرای پروژه ها تاخیر دارند، سوری گفته بود : گزارش تاخیر پیمانکاران تهیه و به شرکت ملی نفت ایران و ستاد وزارتی ارائه شده است و
در صورتی که این  پیمانکاران در روند اجرای کار خود تغییر ندهد، با جرایمی رو به رو خواهد شد که از جمله آن کاهش حجم و یا منع از انجام پروژه هاست.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۴۱۴۵۷۲۸۳۹۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.