بررسی آخرین وضعیت خودرو های فرسوده / سوال شما چیست؟

معاون نوسازی ناوگان ستاد حمل‌ونقل و مدیریت مصرف سوخت کشور با حضور در کافه خبر پیرامون موضوع نوسازی خودرو های فرسوده و تسهیلاتی که در این رابطه برای شهروندان در نظر گرفته شده توضیح خواهد داد.

گفتنی است بخشی از گفت و گو با رجبی در رابطه با بررسی آخرین وضعیت خودرو های فرسوده و برنامه های ستاد حمل‌ونقل و مدیریت مصرف سوخت کشور برای آن است. 

کاربران خبرآنلاین می توانند سوال خود از  معاونت نوسازی ناوگان ستاد حمل‌ونقل و مدیریت مصرف سوخت کشور را با درج نظر در انتهای همین خبر مطرح کنند.

۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. علیرضا:

    با سلام وعرض ارادت من اتومبیل اپلی دارم ساخت ۱۹۹۷ این اتومبیل در ایران نمونه دیگری ندارد و در تمام مراحل معاینه فنی مقرر شده از طرف دولت با بهترین مشخصه میتواند معاینه فنی بگیرد واز هر حیث از تولیدات داخلی بهتر است چگونه میتوان این اتومبیل را از رده خارج کرد ؟ خودرویی که تا کنون هیچ کدام از قطعاتش نیاز به تعیض نداشته واورجینال میباشد چرا برای اسقاط کردن خودروهای قدیمی فقط به سال ساخت اکتفا میکنید من و امسال من که کلی بابت خرید خودرویمان پول پرداخت کردیم یک شبه با تصمیم دولت اتومبیل صحیح و سالممان رو از دست میدیم ایا بهتر نیست که همه در یک کفه قرار نگیرند وبا توجه به استاندارد و ازمایشات فرسوده محسوب گردند

  2. نیما:

    سلامببخشید میخواستم بدونم وضعیت نیسانهایی که قرار بود بجای خودرو های فرسوده تحویل بدن چی شد؟؟؟الان ۲سال منتظر خبر هستیم اما هیچ اطلاعی به دستمون نرسیده

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.