بررسی اوضاع غزه در گفتگوی تلفنی صالحی و رمضان عبداله

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

در گفتگوی تلفنی امروز وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و رمضان عبداله از رهبران جهاد اسلامی فلسطین، آخرین وضعیت حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر، آقای صالحی ضمن ابلاغ تسلیت دولت جمهوری اسلامی ایران iبه خانواده شهدا و آرزوی موفقیت و پیروزی برای مردم فلسطین، آمادگی کشورمان را برای ادامه حمایت سیاسی و کمک های انسان دوستانه بویژه در زمینه دارو و غذا iبه فلسطین اعلام کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین آمادگی خود را iبه منظور مسافرت iبه غزه و ابراز همبستگی و همدردی با مردم مظلوم فلسطین و مقاومت اعلام کرد.
آقای رمضان عبداله نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن تبیین آخرین تحولات و حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و غزه از حمایت های جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد و اظهار داشت: پس از خدای متعال ما از حمایت های ارزنده معنوی ، سیاسی و انسان دوستانه ایران برخوردار بوده ایم.


صالحی حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی iبه غزه را محکوم کرد


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست وزرای خارجه عضو سازمان همکاری اسلامی در جیبوتی، حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی iبه غزه را محکوم کرد.
علی اکبر صالحی از دبیرکل سازمان ملل، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، دبیرکل اتحادیه عرب، رئیس شورای امنیت سازمان ملل و اتحادیه اروپا درخواست کرد با توجه iبه حملات رژیم صهیونیستی و تاثیرات نامطلوب آن بر صلح و امنیت مردم فلسطین، در جهتی دفاع از فلسطین و غزه اقدام سریع کنند و همه گونه حمایت سیاسی و انسانی را با هدف کاهش درد مردم فلسطین بعمل آورند.
وی صدور بیانیه ای قوی و با اجماع وزرای خارجه عضو سازمان همکاری اسلامی مبنی بر محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را خواستار شد.


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.