بررسی اولترابوک HP Spectre XT لمسی

۲۵ام بهمن ،

فاوانیوز: اکتبر سال قبل مدل ۱۳ اینچی اچ پی اسپکتر راهی بازار شد و اکنون مدل مبتنی بر ویندوز ۸ و صفحه لمسی آن وارد بازار شده است که سعی می کنیم در اینجا مشخصات فنی آنرا ارزیابی کنیم.  از نظر وضعیت ظاهری طراحی آن شبیه مک بوک پروی اپل بوده و بدنه براق بدون اینکه جای پیچ و مهره معلوم باشد، خود را زیبا و دوست داشتنی جلوه می کند اونیواما قطعا تقلید از روی اپل نبوده و نیست.

وقتی لپ تاپ را باز می کنیم صفحه ۱۵٫۶ اینچی خود را بسیار زیبا و glassy شیشه ای نشان می دهد.ممکن است هر کاربری از صفحه شیشه ای خوشش نیاید اما این یکی با ویندوز ۸ و سایز ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ رخ دیگری دارد. کیبورد فناوری backlit  داشته و در محیط تاریک می درخشد. تاپچ پد ۱۱ در ۷ سانتیمتری قدرت بسیاری به کاربر هنگام استفاده می دهد. سه پورت یو اس بی و پورت اترنت همراه با مینی دیسپلی و تاندربولت قدرت بسیاری به این اولترابوک می دهد.

hp spectre xt touchsmart 15 4000ea ultrabook 1 بررسی اولترابوک HP Spectre XT لمسی

البته همگان فکر می کنند فناوری تاندربولت برای اپل است که حالا اچ پی برهم زننده این تفکر است. تحت ویندوز۸ از نوع ۶۴ بیتی است. ۲٫۲۵ کیلوگرم وزن داشته و فول اچ دی است. پردازنده کورآی فایو ۲٫۶ گیگاهرتز توربو با ۴ گیگ رم و ۵۰۰ گیگ هارد است.  تنها قیمت ۱۲۰۰ پوندی این دستگاه کمی آزار دهنده است که دوستداران اچ پی با آن کنار می آیند.

منبع: ایستگاه آی تی

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.