بررسی سینما سه بعدی جدید LG

به گفته خود اهالی شرکت ال جی، باید این سینما سه بعدی جدید را بخرید تا به آنچه که گفته ایم اعتقاد پیدا کنید.بنابر این پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، قصد دارد قبل از از خرید این یقین را از کیفیت این محصول در شما ایجاد کند تا با اگاهی دست به خریدی عاقلانه بزنید بنابر این اگر قصد خرید تلویزیون دارید تا اخر این پست با ما همراه باشید.

cinema3d

سینما سه بعدی جدید LG تنها تلویزیون با کیفیت نمایشگر HD 1080P است که تا کنون طراحی شده است . این تلویزیون عاری از هر گونه فریم اضافی است و شما با داشتن این سینما سه بعدی جالب می توانید بهترین لحظات را در تماشای فیلم تجربه کنید.( این یکی از دلایل نداشتن فریم است )

چه در حالت دو بعدی و چه در حالت سه بعدی از این تلویزیون استفاده کنید،کیفیت رنگ و میزان دقت رنگ ها در هر دو حالت به بهترین نحو قابل مشاهده است به طوری که تا کنون در سینما های قبلی چنین نبوده است.

با تکنولوژی TruMotion ™ که به تازگی بر سیستم های LG اضافه شده و این سینما سه بعدی نیز از آن بهره مند است، شفافیت و وضوح عالی تصاویر شما را حیرت زده خواهد کرد،سرعت عمل ترکیب رنگ ها در بازی های ویدیویی، ورزش و.. چنان سریع رخ می دهد که شاهد هیچگونه تاری تصویر در این دستگاه نخواهید بود .

LG 3D

عینک های این تلویزیون به صورت جداگانه به فروش می رسند البته گفتنی است که عینک های این سینما سه بعدی با تکنولوژی جدید و بدون باتری طراحی شده و هیچ گونه سوسوزدن در هنگام نمایش در کار نخواهد بود بنابر این می توانید به راحتی و با کیفیت بالا از این عینک ها در هنگام تماشا استفاده نمایید

عینک های سینما سه بعدی LG

همانطور که در بالا گفته شد این سینما سه بعدی قابلیت این را داراست که از حالت سه بعدی به حالت دو بعدی تغییر کند.

CINEMA 3D LG

وقتی که برای تماشای برنامه های خود از این سینما سه بعدی استفاده کنید نیازی نیست تا برای قرار گیری در مقابل آن حتما نقطه مقابل و درست روبروی TV را انتخاب کنید چرا که با قابلیتی که این تلویزیون دارد در هر جایی که نشسته باشید به راحتی و به طور کامل می توانید تصاویر را مشاهده نمایید . این عمل بدون هیچ گونه اعوجاجی در تصویر رخ می دهد.

CINEMA 3D LG

خبر های مرتبط:

  1. بررسی سینما سه بعدی ال جی premier TM2792
  2. LW6500، نسل جدید تلویزیون های سه بعدی LG
  3. بررسی کامل اولین تلویزیون سه بعدی ال جی با تکنولوژی Cinema 3D

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.