بررسی متون نمایشی به شبکه‌ها سپرده شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

به گزارش روابط‌عمومی سیما ، اولین شورای نمایشی شبکه‌های سیما در شبکه قرآن و معارف سیما با بررسی فیلم‌نامه ˝هزار چم˝ کار خود را آغاز کرد.

به گزارش هنرآنلاین؛ سید عباس فاطمی مدیرکل طرح و برنامه‌ریزی و نظارت سیما با اعلام این خبر گفت: بخشی از وظایف شورای بررسی متون نمایشی اداره کل طرح و برنامه و نظارت سیما با هدف افزایش توانمندی شبکه ها در تولیدات نمایشی به شوراهای شبکه‌ها واگذار شد.

وی افزود: از آنجا که در سراسر دنیا تولیدات نمایشی، پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی می‌شوند، با افزایش تعداد شبکه های سیما، نیاز به افزایش تولیدات نمایشی نیز احساس شد. از آنجا که امکان بررسی تمامی طرح‌ها و فیلمنامه‌های نوشته شده در اداره کل طرح و برنامه‌ریزی و نظارت سیما امکان پذیر نبود؛ شوراهای نمایش شبکه‌ها مورد بازنگری قرار گرفت و با تقویت این شوراها بخشی از اختیارات شورای بررسی سیما به شبکه‌ها واگذار شد.

گفتنی است ترکیب شورا بر اساس نظر مدیران شبکه‌ها و اداره کل طرح و برنامه سیما مشخص می گردد و اعضاء آن با حکم معاون سیما منصوب خواهند شد. همچنین مصوبات این شورا با تایید نهایی اداره کل طرح و برنامه‌ریزی و نظارت سیما کد نگارش یا تولید دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.