بررسی پلی استیشن جدید سونی

همانطور که می‌دانید سونی پلی استیشن جدید خود را مقداری کوچک تر کرده است امروز برخی از جزئیات این پلی استیشن در اینترنت منتشر شد که توجه زیادی را به خود جلب کرد.

 پلی استیشن جدید سونی

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، سوپر پلی استیشن اسلیم ۳ یک ماشین بازی بسیار قدرت مند و کمی کوچک تر از نسخه قبلی می باشد. یکی از ویژگی های بد این کنسول بازی مشکل کابل HD می باشد که این خبر باعث نارضایت طرفداران پلی استیشن شد خوشبختانه این مسئله قرار است به زودی حل شود.

زمان انتشار پلی استیشن ۴ هنوز مشخص نشده است اما انتظار می رود که در اواخر سال ۲۰۲۴ روانه بازار شود اما سوپر اسلیم پلی استیشن ۳ زود تر از وقت موعد پلی استیشن ۴ با قیمت ۲۶۹٫۹۹ دلار باور نکردنی به بازار می آید.

 

اولین مدل این پلی استیشن خارق العاده که ۲۵۰ گیگابایتی است روز ۲۵ سپتامبر با قیمت ۲۷۰ دلار وارد بازار خواهد شد؛ همینطور نسخه ۵۰۰ گیگاباتی آن روز ۳۰ اکتبر با قیمت ۳۰۰ دلار وارد بازار می شود.

اگر قصد بررسی طراحی آن را داشته باشیم باید اعلام کنم که زیبایی کامل در این کنسول بازی نگاشته شده است و ترکیبی از پلی استیشن ۳ است که در سال ۲۰۰۶ معرفی و روانه بازار شد. ارتفاع سوپر اسلیم ۹٫۰۵ اینچ و عرض آن ۲٫۳۶ اینچ می باشد که تقریبا ۲۰ درصد کوچتر و ۲۵ درصد سبکتر است.

درپوش بازشو آن به صورت کشویی چپ به راست است یعنی با زدن دکمه Eject درپوش آن از سمت چپ به راست باز خواهد شد.

 

 پلی استیشن جدید سونی

این کنسول دارای یک پورت مادون قرمز در طرف جلویی کنسول برای کنترل از راه دور می باشد و همینطور دارای دو پورت USB یکی در جلو و یکی در عقب می باشد.

 پلی استیشن جدید سونی

در نواحی پشت این کنسول چند پورت دیده می شود که عبارتند از Ethernet, HDMI و AV multi و بنابر گزارشی که Cnet اعلام کرده بود Blu-ray palyer آن یکی از قدرتمند ترین Blu-ray palyer هایی است که تا به حال ساحته شده است که می تواند ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰ را پخش کند. نظر شما در مورد این کنسول جدید سونی چیست؟

خبر های مرتبط:

  1. سونی پلی استیشن متفاوت خود را معرفی کرد
  2. کاهش قیمت پلی‌استیشن ۳ سونی
  3. پلی استیشن ۳ یا ایکس باکس ۳۶۰ کدامیک؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.