بررسی گزینه‌های جدید مدیرعاملی/ می‌خواهم به ابومسلم کمک کنم

محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: علوی به دلیل حضور در تهران همیشه نمی تواند بالای سر تیم باشد، سال گذشته در انتهای فصل از همین مساله ضربه خوردیم و اگر کسی بالای سر تیم بود اجازه نمی‌داد اتفاقات آخر فصل رقم بخورد و ما اکنون در لیگ دسته اول بودیم.

با مدیرعاملی پسرم مخالفم

وی با بیان اینکه هنوز فرد جدیدی را برای مدیر عاملی انتخاب نکرده‌ایم، اظهار داشت: البته نظر هیئت مدیره این است که پسرم، علی عباسی مدیر عامل شود، اما من مخالفم زیرا فعالیت‌های اقتصادی ما زمان زیادی می‌برد و مشغله او در فعالیت‌های اقتصادی زیاد است.

عباسی ادامه داد: با این حال ما حتما یک نفر را به عنوان مدیر عامل انتخاب خواهیم کرد، چون می‌خواهیم صعود کنیم و دیگر نباید در لیگ دسته دوم باشیم، بنابراین باید فردی قدرتمند را برای مدیریت انتخاب کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سیاه‌جامگان همچنین درباره بحث شکایت صاحب اولیه امتیاز تیمش گفت: مالک قبلی تیم طلبی از ما ندارد، حساب اندکی با هم داریم و بحث شکایت اصلا مطرح نیست، او به مشهد می‌آید و مساله حل خواهد شد.

فصل جدید را با فراغ بال شروع می‌کنیم

مالک باشگاه سیاه‌جامگان با اشاره به تسویه حساب بازیکنان فصل قبل تیمش گفت: کار تسویه حساب سال قبل بازیکنان را شروع کرده‌ایم و تا به حال با ۸ بازیکن تسویه حساب شده است، ما تلاش می‌کنیم تا تمام بدهی‌های باقی مانده را پرداخت کنیم تا فصل جدید را با فراغ بال آغاز کنیم.

حاضرم به مجموعه فعلی ابومسلم کمک کنم

محمدرضاعباسی درباره بحث در اختیار گرفتن ابومسلم نیز تصریح کرد: من می‌خواهم به تیم شهرم کمک کنم، اگر دوستان در استانداری تمایل داشتند تیم را به من بدهند و اگر خواستند هم حاضرم به همین مجموعه فعلی کمک کنم، مدیران فعلی عملکرد خوبی داشته و دوستان من هستند و دوست ندارم ابومسلم ضربه بخورد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.