برف و باران روند ساخت «پایتخت ۲» را کند کرد

تهیه‌کننده‌ی سریال «پایتخت ۲» اعلام کرد: ما در حال حاضر مشغول تصویربرداری بخش جاده‌یی امل به بابل هستیم که در همین حین دو اپیزود جاده‌یی داریم و بعد از آن به تهران می‌رسیم.

به گزارش هنرآنلاین،  الهام غفوری گفت: در بخش جاده‌یی آمل به بابل دو اتفاق مستقل برای خانواده نقی اتفاق می‌افتد.

غفوری اضافه کرد: البته شرایط آب و هوایی در شمال بسیار سخت شده و برف و باران سبب کند شدن کار شده است، به همین سبب فکر نمی‌کنم زودتر از ۲۵ بهمن به تهران برسیم.

«پایتخت ۲» که به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک تهیه شده، دربارهٔ‌ی خانواده‌ی نقی است که با کامیون ارسطو از یکی از شهرهای شمالی عازم سفر می‌شوند تا گنبد و گلدسته‌ای را به مسجدی در یکی از شهرهای جنوبی برسانند.

بازیگران اصلی این سریال عبارتند از: محسن تنابنده در نقش نقی، علیرضا خمسه در نقش بابا پنجعلی، ریما رامین فردر نقش هما ، احمد مهران فر ارسطو ، مهران احمدی شوهر خواهر نقی، لیندا کیانی نقش سفارش دهنده گنبد و گلدسته، نسرین نصرتی در نقش خواهر نقی، سارا و نیکا فرقانی اصل دو قلوها.

تهیه‌کننده: الهام غفوری، کارگردان: سیروس مقدم، سرپرست نویسندگان : محسن تنابنده، نویسنده ها : کورش نریمانی، حسن وارسته ، مدیر تصویر برداری: فرشاد گل سفیدی، صدابردار : امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، طراح گریم: مجید اسکندری، جانشین تولید: محمود اتحادی، دستیار کارگردان: عادل معصومیان، رضا شریفی، منشی صحنه: امیر رضا مکین، عکاس نادر فوقانی.

«پایتخت ۲» که نگارش آن را محسن تنابنده بر عهده گرفته، قرار است در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم، برای نوروز امسال از شبکه یک پخش شود.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.