برف و کولاک، جاده میاندوآب به میانه را بست

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میاندوآب گفت: جاده در دست احداث سرچم (میاندوآب – میانه) به دلیل عدم تکمیل و بارش برف و کولاک مسدود است و رانندگان در این فصل از تردد در این مسیر خودداری کنند.

برف و کولاک، جاده میاندوآب به میانه را بست

به گزارش ممتاز نیوز، علی سولدوزیان اظهار کرد: از مسافت ۱۲۰ کیلومتر جاده در دست احداث سرچم (میاندوآب- میانه)، بیش از ۷۰ کیلومتر در محدوده آذربایجان‌غربی قرار دارد و مابقی آن که در حوزه آذربایجان‌شرقی قرار گرفته، هنوز تکمیل نشده است.

وی اضافه کرد: ۱۵ کیلومتر از این مسیر هنوز به صورت خاکی و تکمیل نشده بوده و در این فصل به دلیل بارش برف و کولاک تردد در آن غیرممکن است بنابراین رانندگان از تردد در این مسیر تا بازگشایی و افتتاح آن خودداری کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میاندوآب گفت: شب گذشته چندین دستگاه خودرو سواری در این مسیر در برف و کولاک گرفتار شده بودند که تیم هایی از راهداری آذربایجان‌شرقی برای کمک به آنان اعزام شدند.

وی از مسافرانی که این شهرستان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند، خواست قبل از سفر، از وضعیت جاده‌ها با شماره‌ تلفن گویای ۱۴۱ آگاهی پیدا کنند.

وی اظهار کرد: طرح محور سرچم- میاندوآب در پنج قطعه در حال ساخت قرار دارد که قطعات یک و پنج آن به اتمام رسیده و قطعه یک تحویل موقت شده و قطعه پنج نیز که در محدوده آذربایجان‌شرقی واقع شده به طور موقت مورد استفاده قرار گرفته است.

وی یادآور شد: شهرستان میاندوآب در مجموع دارای ۸۵۰ کیلومتر راه بین شهری و روستایی است و هم اکنون سه راهداری خانه شامل یک راهدارخانه مرکزی و ۲راهدارخانه در باروق به رانندگان در این شهرستان خدمات ارایه می دهد.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.