برنامه‌های شهید تهرانی‌مقدم در پیشبرد اهداف دفاعی کشور باید ادامه پیدا کند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: بی شک شهید تهرانی‌مقدم در جهت پیشبرد اهداف دفاعی کشور، به خصوص در مقوله صنایع موشکی نقش تأثیرگذاری داشته و امید است راه و اهداف این شهید بزرگوار با درایت و برنامه ویژه‌ای ادامه پیدا کند.

سردار یدالله جوانی، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اولین سالگرد شهادت سردار حسن تهرانی‌مقدم اظهار داشت: حقیقتاً این شهید بزرگوار از جمله اشخاصی است که در تاریخ ملت ایران، کم ‌نظیر بوده است.

وی یادآور شد: شهید تهرانی‌مقدم در دوران دفاع مقدس و در جهتی کمک به رزمندگان در ردیف اول قرار داشت و می‌توان گفت وی از جمله شهدایی است که از لحاظ مجاهدت، کار و تلاش بی‌نظیر بوده است.

جوانی خاطرنشان نمود: شهید تهرانی‌مقدم بعد از دوران مقدس تا لحظه شهادت با مجاهدت مستمر در جهتی ارتقا‌بخشی توانمندی‌های دفاعی کشور، تلاش‌های بسیاری داشت و سببات افزایش توان نظامی کشورمان در منطقه و جهان را فراهم کرد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران توانسته است در حوزه قدرت بازدارندگی، نقش مثمر ثمری را ایفا کند، این موضوع نتیجه تلاش اشخاصی نظیر شهید تهرانی‌مقدم است.

جوانی تصریح نمود: بی‌شک شهید تهرانی‌مقدم در جهت پیشبرد اهداف دفاعی کشور به خصوص در مقوله صنایع موشکی، نقش تأثیرگذاری داشته و امید است راه و اهداف این شهید بزرگوار، با درایت و برنامه ویژه‌ای ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.