برنامه‌های مترو همزمان با نمایشگاه کتاب

حجت الاسلام جعفرپور افزود: با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برنامه‌های متنوع فرهنگی از امروز لغایت ۲۳ اردیبهشت ماه جاری در ایستگاه‌های مترو برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران وحومه از برگزاری برنامه‌هایی متنوع فرهنگی شرکت بهره‌برداری مترو همزمان با برپایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب در مصلی تهران خبر داد.

به گزارش ارتباطات و امور بین‌المل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، حجت الاسلام جعفرپور افزود: با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برنامه‌های متنوع فرهنگی از امروز لغایت ۲۳ اردیبهشت ماه جاری در ایستگاه‌های مترو برگزار می‌شود.

ایستگاه مشاوره کتاب

وی اظهار داشت: طرح ایستگاه مشاوره کتاب در پنج ایستگاه تجریش، شهید بهشتی و حرم مطهر در خط یک مترو و صادقیه در خط ۲ و چهارراه ولی‌عصر در خط ۴ برپا خواهد شد.‌ در این برنامه کارشناسان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در قالب ۱۰ میز مشاوره، توضیحات لازم در خصوص کتاب‌های مفید، سیرهای مطالعاتی و بسترهای مطالعه کتاب مفید را ارایه خواهند کرد.

اجرای تئاتر با محتوای کتاب و کتاب خوانی

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت ادامه داد: اجرای تئاتر از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام است که دو تئاتر یکی با مخاطب و مضامین مربوط به کودکان و در قالب عروسکی و تئاتر دیگر با موضوع اهمیت کتابخوانی برای جوانان در ایستگاه ها به نمایش در خواهد آمد.

نمایشگاه معرفی کتب برتر

حجت الاسلام جعفرپور افزود: نمایشگاه کتب برتر در قالب پوستر نمایشگاهی در ۳۰ایستگاه مترو برپا خواهد شد که می‌توان از این مجموعه به پوسترهای خاکریز های کاغذی، شرح خون، روزگاری نو، همای رحمت و … که در قالب طرح این چند کتاب توسط نهاد کتابخانه های آماده شده است اشاره نمود.

نمایشگاه کاریکاتور با موضوع کتاب

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی شرکت بهره‌برداری مترو در این خصوص پرداخت و خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه کاریکاتور در گالری ایستگاه چهار راه ولی عصر (عج)با موضوع کتاب، ارایه بروشور و اطلاع رسانی در واگن ها و ایستگاه ها جهت ارایه اطلاعات کافی و مناسب در این ایام برای مسافران مترو از دیگر برنامه های فرهنگی و اجتماعی شرکت است.

شایان ذکر است فرهنگسرای مترو نیز در ۴ ایستگاه تجریش، مصلی، مفتح و دروازه دولت برنامه‌های مشاوره، تبلیغی و فروش کتاب مناسب و مفید را اجرا خواهد کرد


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.