برنامه‌های پرمخاطب تلویزیون را در ˝باغ ایرانی˝ ببینید/ مرور خاطره ˝دیدنی‌ها˝

نوروز ۹۲

برنامه‌های پرمخاطب تلویزیون در قالب برنامه باغ ایرانی از شبکه پنجم سیما پخش می‌شود.

به گزارش هنر آنلاین مجموعه ترکیبی ” باغ ایرانی ” از اول فروردین تا ۱۴ فروردین از شبکه پنجم سیما پخش می گردد . در این مجموعه تلاش شده است با پخش  بخشی ازبرنامه های محبوب تولید شده در صدا و سیما در دهه های شصت ، هفتاد و هشتاد پرداخته می گردد .

اغلب این برنامه ها در زمان پخششان از شبکه های مختلف تلوزیونی جزو کارهای پر مخاطب و محبوب بوده اند .

برنامه دیدنی ها به مجری گری جلال مقامی دوبلاژ توانای ایران در نزدیک به یک دهه از زمان پخشش و با توجه به کمبود برنامه های سرگرم کننده دردهه شصت و هفتاد در مدت پخشش به خوبی توانست تعداد بسیاری مخاطب ثابت داشته باشد . پرداختن به زیبایی طبیعت ایران و استفاده از تصاویر آرشیوی خارجی ترکیب متفاوتی را فراهم کرده بود

مجموعه عروسکی خونه مادر بزرگه به کارگردانی مرضیه برومند و  طراحی عروسک های جذاب با هویت ایرانی و حضور صدا پیشگانی مثل رضا بابک ، فاطمه معتمد آریا و چند بازیگر محبوب دیگر مدتهای بسیاری با مخاطبان کودک ارتباط برقرارکرده بود .

برنامه چاق و لاغریکی دیگر از برنامه های محبوب گروه کودک و نوجوان بود که دست و پاچلفتی بودن دو کارگاه خنگ و خرفت جذابیت های بسیاری برای مخاطبان به وجود آورده بود .

سریال ملودرام آئینه با بازی مرحوم مهین شهابی و مرحوم رضا خداد میهمان شب های بلند زمستانی مردم در دهه شصت بود و موضوع و داستان های مجموعه روزها نقل محافل مردم در کوچه و خیابان بود .


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.