برنامه‌های Smart Hub سامسونگ

اسمارت هاب یا سرویس دسترسی به برنامه‌ها و گزینه‌های مولتی‌مدیائی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در مارچ ۲۰۱۲ برای اولین بار به ۱۴۲ کشور جهان ارائه شد؛ این سرویس جدید نه‌تنها در طیف وسیعی از تلویزیون‌های پیشرفته این برند بلکه در برخی پخش‌کننده‌های سینمای خانگی سامسونگ نیز در اختیار کاربران قرار دارد.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) در Smart Hub بجز برنامه‌های کاربردی و خدماتی نظیر ویدئو و جستجوی پیشرفته که در سال ۲۰۱۱ به امکانات این سرویس افزوده شدند امکان دسترسی به مرورگر وب و برنامه‌هائی برای خانواده، سلامتی و کودکان که به تازگی به این برنامه راه یافته‌اند نیز وجود دارد.

در صفحه اصلی این برنامه سه قسمت کاملا مشخص با نام‌های برنامه‌های توصیه شده، خدمات و برنامه‌های من دیده می‌شود و تصویر پس زمینه آن نیز با ۶ عکس متفاوت قابل شخصی‌سازی ست. باکس جستجو و محتوای در حال پخش از تلویزیون در بالای صفحه‌نمایش همراه با نام کاربری و کلیدهای عملیاتی در پائین صفحه این اینترفیس به چشم می‌خورند.

در Smart Hub طیف وسیعی از برنامه‌های کاربردی در دسته‌بندی‌های گوناگون و متفاوت وجود دارد که به هر دو صورت رایگان و غیر رایگان در دسترس قرار گرفته‌اند. از جمله برنامه‌های جدید این قسمت باید به برنامه‌های کاربردی مخصوص خانواده اشاره کرد که در طی آن امکان ارتباط دائمی با خانواده برای کاربران فراهم می‌شود. در این سرویس می‌توان تا ۱۰۰۰ عکس مختلف را آپلود نموده و سپس در حین چت با اعضای خانواده به تماشای آن‌ها پرداخت. امکان مرتب کردن تصاویر براساس تاریخ و زمان و قرار دادن نظر و کامنت در مورد یک عکس مشخص از دیگر امکانات این قسمت است. برنامه‌های کاربردی برای سلامتی با معرفی برنامه‌های متنوع تمرینی ارائه محتوای سلامتی با نمایش کالری از دست رفته و در نهایت ایجاد انگیزه به کاربران یکی دیگر از برنامه‌های جدید Smart Hub در سال ۲۰۱۲ محسوب می‌شود. در بخش برنامه‌های کاربردی برای کودکان نیز موضوعات جالب و متفاوت از جمله بازی‌های متنوع با امکان کنترل والدین در اختیار قرار گرفته است. از گزینه‌های مشترک در این قسمت امکان ترجمه این برنامه‌ها به طور کامل به ۷ زبان زنده دنیا است.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.