برنامه “روزی با دانشگاه تهران” امسال مجازی برگزار می شود

چهارمین دوره از برنامه “روزی با دانشگاه تهران” از روز سه شنبه ۱۸ شهریور ماه در همه پردیس‎ها و دانشکده‎های دانشگاه تهران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، معاونت فرهنگی دانشگاه تهران ضمن تشریح جزئیات چهارمین برنامه “روزی با دانشگاه تهران”، اعلام کرد به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا ویروس این برنامه امسال برخلاف سال های دیگر به صورت مجازی روز سه شنبه ۱۸ شهریور ماه به صورت مجازی و در سایت باشگاه دانش آموزی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این برنامه در راستای ارتباط دانشگاه و جامعه، آشنایی مردم به‎ویژه دانش‎آموزان با فضای دانشگاه و نشان‎دادن فضای علمی با نشاط و به‎منظور ایجاد علاقه، انگیزه و روحیه تلاش برای ورود به نماد آموزش عالی ایران «دانشگاه تهران» و جذب دانشجویان برتر برگزار می‎شود.

آشنایی دانش‎آموزان با رشته‎های تحصیلی دانشگاه تهران، آشنایی با امکانات و تسهیلات ویژه دانشگاه تهران برای دانشجویان، معرفی امکانات، موقعیت، جایگاه ملی و بین‎المللی دانشگاه تهران برای دانش‎آموزان، خانواده‎ها و مربیان، آشنایی با فضاهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه تهران، معرفی قطب‎های علمی دانشگاه تهران برای جذب دانش‎آموزان برتر، معرفی چهره‎های ماندگار، دانشمندان جوان و دانشجویان موفق دانشگاه تهران و آشنایی با اهداف، ارزش‎ها و سبک زندگی در دانشگاه تهران از مهم‌ترین اهداف برگزاری برنامه فوق است. 

جامعه هدف برنامه فوق دانش‎آموزان نخبه و علاقه‎مند، خانواده دانش‎آموزان و مربیان و مدیران مدارس برتر، هستند. در این برنامه افراد علاقه‌مند برای آشنایی با دانشگاه تهران، رشته‌های تحصیلی، اعضای هیات علمی، مفاخر، دستاوردها، امکانات و تجهیزات آن می‌توانند از دانشگاه دیدن کنند. 

همچنین دانش‌آموزان دوره‌ متوسطه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در چهارمین برنامه «روزی با دانشگاه تهران» به سامانه‌ی tcs.ut.ac.ir ‌مراجعه کنند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.