برنامه روز سوم پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

اجرای زنده حاج صادق آهنگران، حضور گروه ترکیبی دوم خوانندگان پاپ و ادامه اجراهای بخش های مسابقه، از جمله برنامه های روز سوم پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت است.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از  ستاد خبری جشنواره موسیقی مقاومت، آلبوم “پلاک عاشقی” کاری از رمضان عظیمی ساعت ۱۷ در گالری سازه راس برج میلاد رونمایی می گردد.

ساعت ۱۸ اولین سئانس اجرای گروه ترکیبی پاپ متشکل از مرتضی پاشایی، محمد علیزاده، ایلیا منفرد، مهدی یراحی و مهدی یغمایی اجرا می گردد. سئانس دوم این کنسرت ساعت ۳۰/۲۲ برگزار خواهد شد.

در این روز ساعت ۱۷ اتوبوس استیج خانه سرود انقلاب اسلامی به بوستان ولایت می‌رود و برنامه‌اش را اجرا می کند. پیش از این قرار بود اتوبوس استیج جشنواره موسیقی مقاومت در روز سوم به پارک ملت برود اما با توجه به درخواست‌های مسئولان بوستان ولایت، اتوبوس استیج یک بار دیگر به این بوستان خواهد رفت.

ساعت ۳۰/۱۸ در دو سالن ۴ و ۵ اجراهای بخش مسابقه پیگیری خواهد شد. گروه هرای به سرپرستی نسترن ابوالحسن زاده قوچانی و چکاد دزفول به سرپرستی علی موحدی راد در سالن شماره ۵ بخش مسابقه موسیقی ایرانی را برگزار می کنند. در بخش مسابقه آواز جمعی نیز گروه کر آوای باران به سرپرستی سارا جلایی و گروه آوای سونات به سرپرستی محسن بافنده در سالن شماره ۴ اجرا دارند.

ساعت ۱۹ نیز سالن شماره میزبان نشست پژوهشی حماسه و حماسه آفرینی در موسیقی اقوام ایران خواهد بود. جهانگیر نصری اشرفی از پژوهشگران موسیقی ایرانی به عنوان کارشناس در این نشست حضور دارد.

ساعت ۲۰ در فضای باز برج میلاد تهران جنگ آوای افلاکیان برگزار می گردد که ارکستر نظامی دانشگاه علوم انتظامی و ارکستر نیروی دریایی آجا آغازگر این جنگ خواهند بود. بخش مسابقه موسیقی روز نیز در این محل پی گرفته خواهد شد و در آن کیا کلهری و کسرا عزیزا به روی استیج می روند و برنامه شان را اجرا می کنند.

امیرعباس گلاب نیز با گروه خود برنامه اش را اجرا می کند. در ادامه این برنامه حاج صادق آهنگران از برجسته ترین مداحان دوران دفاع مقدس روی صحنه می رود و علاوه بر اجرای زنده، خاطرات دوران دفاع مقدس را با مخاطبان در میان خواهد گذاشت.

امید حجت خواننده جوان پاپ نیز پایان بخش این بخش خواهد بود.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی مقاومت باحضورگروه‌های داخلی و خارجی،درسبک‌های مختلف موسیقایی از روز ۲۳ تا ۲۶ مردادماه برگزارمی‌شود.

علاقه‌مندان میتوانندبرای کسب اطلاعات بیشتردرباره جشنواره موسیقی مقاومت به آدرسdefencemusic.irمراجعه کنند.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.