برنامه ساخت کارگاه‌های کوچک برای ایجاد اشتغال در کشور/ساخت ۸۰۰ کارگاه تاکنون

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با بیان اینکه دولت سیزدهم عزم ‌جدی برای کمک به فعالان اقتصادی دارد، گفت: یکی از اهداف ما ساخت کارگاه های کوچک برای ایجاد اشتغال است و در این زمینه در کشور ساخته شده است.

برنامه ساخت کارگاه‌های کوچک برای ایجاد اشتغال در کشور/ساخت ۸۰۰ کارگاه تاکنون

به گزارش ممتاز نیوز، علی رسولیان در حاشیه افتتاح طرح های صنعتی که امروز، ۲۳بهمن ماه در هفتکل برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر به دنبال توسعه و اشتغال هستیم قطعا این کار از طریق کارآفرینان‌ محقق می شود و از این رو باید از کارآفرینان حمایت کرد.

وی افزود: باید شرایط را برای کار و تلاش ایجاد کنیم زیرا کار یک‌ عبادت است و باید کمک‌ کنیم تا شرایطی فراهم شود که مردم بتوانند به کار و اشتغال بپردازند.

 باید شرایط کار و اشتغال برای جوانان فراهم شود

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با بیان اینکه دولت سیزدهم عزم‌ جدی برای کمک به فعالان اقتصادی دارد، گفت: مسئولان دولت و کسانی که می توانند تصمیم گیری کنند باید شرایط را برای کار و اشتغال جوانان فراهم کنند.

رسولیان با بیان اینکه راه اندازی واحدهای راکد یکی از برنامه های جدی دولت و وزارت‌ صمت است، گفت: با تامین مالی واحدهای تولیدی باید به آن ها کمک کرد تا بتوانند به چرخه تولید بازگردند.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ما ساخت کارگاه های کوچک برای ایجاد اشتغال است و در این زمینه در کشور ۸۰۰ کارگاه ساخته شده و در خوزستان نیز ۱۵۰ کارگاه در دست ساخت است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.