برنامه های رادیو گفتگو اعلام شد

خبرگزاری آریا- ساعات پخش برنامه های رادیو گفتگو در تاریخ ۱۳ خرداد ماه تشریح شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، این برنامه ها به شرح ذیل است:

کارکردهای فناوری در رسانه بررسی می شود
رادیو گفتگو در برنامه “عصر رسانه” هر هفته یکی از موضوعات مبتلابه رسانه های امروز را مورد نقد و بررسی قرار می دهد؛ در این راستا قرار است در برنامه امروز کارکردهای فناوری در رسانه را ارزیابی نماید.
دکتر عباس اسدی (رئیس پژوهشگاه علوم ارتباطات) و دکتر باقر احسانی (عضو هیئت علمی دانشگاه) مهمانان این برنامه هستند؛ همچنین مریم سرکاری و معصومه دین نما به عنوان پژوهشگر در این برنامه حضور دارند.
“عصر رسانه” شنبه ها از ساعت ۱۵ به تهیه کنندگی و سردبیری نادربنی صفار و اجرای دکتر امیرعباس سپنچی روی آنتن می رود.
علاقه مندان می توانند روی موج اف.ام ردیف ۱۰۳٫۵ مگاهرتز شنونده این برنامه باشند.
شنبه ۱۳ خرداد ۹۱، ساعت ۱۵

نگاهی به تحولات سوریه در “رهیافت”
“رهیافت” روزهای شنبه با موضوعات سیاسی دنیای بین الملل همراه مخاطبان رادیو گفتگو خواهد بود.
این برنامه در ادامه سلسله بررسی های رخدادهای روز دنیا، این هفته به تحلیل و بررسی رویکرد تحولات اخیر در سوریه اختصاص دارد.
سیدهادی میرافقهی و حسن هانی زاده (کارشناسان مسائل سیاسی) با حضور در این برنامه پاسخ گوی سوالات محمدرضا عسگری (مجری برنامه) خواهند بود.
این برنامه که از ساعت ۱۶ روی موج اف.ام ردیف ۱۰۳٫۵ مگاهرتز شنیده می شود، به سردبیری نادر بنی صفار و تهیه کنندگی حسین روزبهانی آماده پخش می شود.
شنبه ۱۳ خرداد ۹۱، ساعت ۱۶

تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) در “بیدارگرقرن”
“بیدارگرقرن” عنوان برنامه ای است که در رادیو گفتگو و بمناسبت رحلت حضرت امام خمینی (ره) تهیه شده است.
این برنامه با توجه سه محور اصلی سعی دارد اندیشه های ناب امام (ره) را در حوزه های مختلف بازنمایی کند و مصادیقی را در این رابطه مورد توجه قرار دهد.
این سه محور که شامل مولفه های اساسی اندیشه امام (ره)، زندگی فعالیت های ایشان قبل از انقلاب و تاثیرپذیری مسلمانان شیعه دیگر کشورها در حوزه رویکرد و رهنمودهای انقلابی امام خمینی (ره) می باشد، توسط کارشناسان مختلفی در این برنامه شرح و بسط داده می شود.
“بیدارگرقرن” با سردبیری علی فروغی اصل، امشب از ساعت ۲۱ روی موج اف.ام، ردیف ۱۰۳٫۵ مگاهرتز از رادیو گفتگو پخش می شود.
شنبه ۱۳ خرداد ۹۱، ساعت ۲۱

نقد و تحلیل شعر معاصر در رادیو گفتگو
“قدم زدن با کلمات” از جمله برنامه های ادبی رادیو گفتگو است که در ادامه مبحث مورد بحث در هفته گذشته، به نقد و تحلیل شعر معاصر می پردازد.
نعیمه طلوعی (شاعر و کارشناس این حوزه) مهمان حضوری این برنامه است که پاسخ گوی سوالات مریم مه نگار (مجری کارشناس این برنامه) خواهد بود.
“قدم زدن با کلمات” به سردبیری و تهیه کنندگی نادر بنی صفار شنبه ساعت ۲۳ از رادیو گفتگو پخش می شود.
شنبه ۱۳ خرداد ۹۱، ساعت ۲۳

کتابشناسی امام خمینی (ره) در رادیو گفتگو
رادیو گفتگو روز یکشنبه، ۱۴ خرداد با ویژه برنامه ای تحت عنوان “صهبای یقین” موضوع کتابشناسی حضرت امام خمینی (ره) را بررسی می نماید و با دعوت از کارشناسان مختلفی، با نگاهی تحلیلی، به معناشناسی این آثار می پردازد.
حجج اسلام آخوندپور و میرلوحی و آیت الله ممدوحی مهمانان این برنامه خواهند بود که در گفت و گو با عباس شکرفروش (کارشناس مجری) مباحث این برنامه را پیش می برند.
“صهبای یقین” با سردبیری نادر بنی صفار، تهیه کنندگی حسین روزبهانی و اجرای منصوره صامتی از ساعت ۱۵:۳۰ روی موج اف.ام، ردیف ۱۰۳٫۵ مگاهرتز شنیده می شود.
یکشنبه ۱۴ خرداد ۹۱، ساعت ۱۵:۳۰

خاطرات سید زهرا مصطفوی خمینی در رادیو گفتگو
“صدای خاطره” عنوان برنامه ای است که با دعوت از سران و مسئولین رده بالای لشکری و کشوری و صاحب نام عرصه سیاست داخلی، به بررسی روند فعالیت حرفه ای و نیز بازنمایی خاطرات این افراد در حوزه زندگی شخصی، کودکی، دوران تحصیل و رشد و بالندگی آن ها در عرصه خدمت رسانی می پردازد.
این برنامه بمناسبت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، به نقل خاطراتی شنیدنی از سوی سید زهرا مصطفوی خمینی (دختر گرامی ایشان) می پردازد.
زندگی، تحصیل و فعالیت های امام (ره) در قم، دوران تبعید، جایگاه هنر، فرهنگ، فلسفه و سیاست در نگاه ایشان و… موضوعاتی است که در این برنامه تبیین می شود.
“صدای خاطره” با سردبیری محمدرضا نظری و اجرای منصوره صامتی فردا شب از ساعت ۲۲ روی موج اف.ام ردیف ۱۰۳٫۵ مگاهرتز شنیده می شود.
یکشنبه ۱۴ خرداد ۹۱، ساعت ۲۲

 

 


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.