برنامه های کاربردی تلفن همراه برای آخر هفته +دانلود

۱۷م آذر ،

برنامه های کاربردی می توانند در مواقع بسیار بسیاری به کمک شما بیایند و از همین رو نیاز است تا تعدادی از مهمترین آن ها را بر روی تلفن همراهتان داشته باشید.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، در چند هفته احیر برنامه های کاربردی مختلفی را برای کاربران روی پایگاه اینترنتی قرار داده ایم. در این میان اشخاص بسیاری کاربران در خواست برنامه های کاربردی برای سیستم عامل های خاصی مانند: جاوا، سیمبیان و ویندوز فون را داشته اند. این هفته چند برنامه از این سیستم عامل ها را برای دانلود قرار داده ایم.

باد صبا ۳  – جاوا

 در این نرم افزار کاربر ضمن ملاحظه اعمال ، ادعیه ، آداب ، اوقات شرعی و … بصورت روزانه از قابلیت پخش خودکار اذان در اوقات شرعی شهر مورد نظر نیز برخوردار است. از دیگر امکانات آن می توان به ملاحظه اوقات شرعی ۳۲۰ شهر ایران و هر نقطه جغرافیایی دیگر، ارائه وقایع روزانه ، چندین پوسته گرافیکی، تبدیل تاریخ و … اشاره داشت. گفتنی است تقویم باد صبا بدون محدودیت زمانی و به صورت رایگان برای کاربران قابل استفاده می باشد. این نرم افزار مخصوص گوشی های جاوا می باشد.

برای دانلود این برنامه می توانید از اینجا اقدام کنید.

پروفایل اتوماتیک – سیمبین

شابد برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در جلسه ای مهم ناگهان موبایلتان آغاز به زنگ خوردن می کند و سبب می گردد تا جلسه دچار آشفتگی شود. حتما این نیاز را هم احساس کرده اید که به برنامه ای برای تنظیم صدای تلفن در شرایط خاص نیاز دارید. برنامه اتوپروفایل دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید. این برنامه با توجه به شرایط خاصی که برای آن تعریف می کنید تلفن همراه شما را به حالت سکوت می برد یا از آن خارج می کند.

این برنامه را می توانید از اینجا دانلود کنید.

آنتی ویروس قدرتمند – ویندوز فون

یکی از برنامه های بسیار نیاز برای هر تلفن همراهی یک آنتی ویروس قدرتمند است تا بتواند از ورود بد افزارهای مختلف به داخل تلفن همراه تان جلوگیری کند. نرم افزاری که اینجا برای شما قرار داده شده است “Flexilis Mobile Security” نام دارد و قابلیت های گسترده ای را دارا است. با استفاده از این نرم افزار می توانید از تمامی عکس های و موارد موجود داخل موبایلتان فایل بک آپ بسازید و همچنین دیوار آتش بسیار قدرتمندی دارد.

برای دانلود این نرم افزار اینجا را کلیک کنید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.