برنامه ۹۰ تا دو ماه دیگر تعطیل شد

با توجه به تعطیلی مسابقه لیگ برتر این برنامه تا دو ماه آینده تعطیل خواهد بود اما شب گذشته برنامه مفصلی به روی آنتن رفت.

افق نیوز:علی فتح‌الله‌زاده که پیش از این موضع‌اش را درباره جباری تغییر داده بود در تازه‌ترین اقدام خود در مصاحبه‌ای که از وی در برنامه نود پخش شد زیر حرفش زد!

برنامه ۹۰ شب گذشته به مسائل رخ داده در فوتبال در هفته گذشته پرداخت.

با توجه به تعطیلی مسابقه لیگ برتر این برنامه تا دو ماه آینده تعطیل خواهد بود اما شب گذشته برنامه مفصلی به روی آنتن رفت.

نظرسنجی این هفته برنامه ۹۰ به مهمترین اتفاق فوتبالی در سال ۹۰-۹۱ اختصاص داشت که در نهایت بیش از ۴۵ درصد مردم به مکان دوازدهمی پرسپولیس در جدول رده‌بندی رای دادند. نتایج ضعیف استقلال در نیم فصل دوم، قهرمانی سپاهان برای سومین بار متوالی، نایب قهرمانی تراکتورسازی و نتایج خوب صبا و نفت از دیگر گزینه‌های نظرسنجی برنامه ۹۰ بود.

در ابتدای برنامه کرانچار سرمربی سپاهان در اصفهان به صورت تصویری با برنامه ۹۰ ارتباط برقرار کرد.

وی با اشاره به جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: ۱۵ روز قبل از شروع لیگ تیم را تحویل گرفتم و نتایج خوبی که کسب کردیم. احساسم این بود که اگر در آن سال قهرمان نمی‌شدیم می‌توانستم تیمی بسازم که سال آینده قهرمان شود اما تاکید می‌کنم که جدایی من از پرسپولیس مهربانانه بود و آرزو می‌کردم این تیم با دایی موفق شود. من راه خودم را رفتم و دایی نیز راه خود را رفت.

کرانچار حضورش در تیم ملی کرواسی را تکذیب کرد و گفت: ریاست فدراسیون فوتبال کرواسی دچار مشکل است و من به این کشور نمی‌روم و به فکر سپاهان و قراردادم با این تیم هستم.

در ادامه محرم نویدکیا کاپیتان تیم سپاهان مثل کرانچار به صورت مستقیم روی آنتن آمد و اظهار نظرهای جالبی کرد.

وی در خصوص اختلاف نظر در هیئت مدیره سپاهان در ابتدای مسابقات لیگ برتر گفت: هنگامی که برای تمدید قرارداد به باشگاه رفتم حسینی گفت بیشتر از ۳۵۰ میلیون به کسی نمی‌دهیم و من هم گفتم هیچ کس در تیم نمی‌ماند. حتی هادی عقیلی می‌خواست نصف مبلغ پیشنهادی تیم قطری را از سپاهان بگیرد و بماند اما آنها قبول نکردند و گفتند اگر تو به عنوان کاپیتان با این رقم تمدید کنی بقیه هم می‌مانند.

نویدکیا عنوان کرد: نمی‌دانم چرا همان کسانی که من می‌گفتند سپاهان بهترین تیم و امکاناتش خوب است به یکباره مشکل خانوادگی پیدا کردند و یکی می‌گفت همسرش نمی‌تواند در اصفهان زندگی کند و اینجا را ترک کرد.

نویدکیا در خصوص اینکه گفته می‌شود سقف قرارداد رعایت نشده گفت: شک نکنید که هیچ کس سقف را رعایت نکرده و به نظرم این قانون باعث شد هر بازیکن معمولی در مورد سقف قرارداد صحبت کند.

وی در خصوص اختلافاتش با امیر قلعه‌نویی گفت: اصلا با قلعه‌نویی اختلاف نداشتم فقط چند بار برای منافع تیم با هم در یک اتاق صحبت کردیم و به جمع‌بندی می‌رسیدیم. او یکی از مربیان فنی ایران است که در مدت حضورش خیلی به من کمک کرد چون در زمان فوتبالی‌اش خیلی مصدوم شده بود و به همین خاطر من را درک می‌کرد. من فقط یک بار گفتم قلعه نویی به جای اینکه در نیم فصل پایش را جراحی کند بهتر است در پایان فصل این کار را انجام می‌داد چون تمرینات ما در غیاب او انجام می‌شد.

کاپیتان سپاهان در مورد اینکه آیا بازیکنان تیمش علیه بوناچیچ کودتا کرده بودند گفت: کودتایی در کار نبود اما لوکا نسبت به همه چیز بدبین شده بود و حتی یک روز در محل تمرین گفت اگر تماشاگران جانواریو را تشویق کنند او به آنها پول داده است. مدیرعامل هم در تمرین حضور داشت و خطاب به او گفت حق نداری به بازیکنان توهین کنی. محسن بنگر و رحمان احمدی فقط در خصوص لوکا نظرشان را به هیئت مدیره گفتند و بحثی به نام کودتا نبود.

در ادامه برنامه حواشی بازی داماش دورود و ایرانجوان بوشهر به تصویر کشیده شد که چگونه مردم پس از صعود داماش به خیابان‌ها ریخته و به شادی پرداختند.

یکی دیگر از آیتم‌های برنامه ۹۰ به اتفاقات پیرامون مجتبی جباری و باشگاه استقلال اختصاص داشت. در این بین مدیرعامل باشگاه استقلال که قبلا اعلام کرده بود بازیکنی که اغتشاش می‌کند احتمال محرومیتش توسط فدراسیون وجود دارد حرف‌‌هایش را به گونه‌ای دیگر عنوان کرد و گفت از کلمه اغتشاش استفاده نکرده است. این در حالی است که فایل صوتی مصاحبه فتح‌‌الله‌زاده‌در خبرگزاری فارس موجود است. مدیرعامل استقلال پیش از این نیز در چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای درباره این موضوع صحبت کرده بود و این بار نیز زیر حرفش زد در حالی که در صورت لزوم فایل صوتی مصاحبه فتح الله زاده روی خروجی خبرگزاری فارس قرار خواهد گرفت. برنامه ۹۰ تناقض در صحبت‌های مسئولان باشگاه استقلال را به تصویر کشید که چگونه درباره جباری تصمیم می‌گیرند.

بخش پایانی برنامه ۹۰ به صحبت‌های بهروان در مورد منع حضور دروازه‌بان خارجی اختصاص داشت و البته رئیس کمیته انضباطی و منصوری نیز روی خط آمدند که در این بین حسن‌زاده توضیحاتی را در مورد رای صادره اعلام کرد.

همچنین فردوسی‌پور اعلام کرد به دلیل تعطیلی لیگ برنامه نود حدود ۲ ماه تعطیل خواهد بود و برنامه آینده نود اواخر تیرماه روی آنتن می‌رود.

کلیدواژه ها:

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.