برندهای «نایکی» و «وریرر» بر سر منچستر وارد رقابت شدند

۳۱فروردین۱۳،

برندهای «نایکی» و «وریرر» بر سر منچستر وارد رقابت شدند

یک کمپانی تولید پوشاک و تجهیزات ورزشی آمریکایی قصد دارد جای نشان کمپانی «نایکی» را روی پیراهن شیاطین سرخ بگیرد.

به گزارش فوتبال آنلاین، کمپانی‌های تولید پوشاک ورزشی «نایکی» و «وریرر» برای انعقاد قرارداد پیراهن فصل آینده تیم منچستریونایتد با یکدیگر وارد رقابت شدند. شیاطین سرخ که امشب (دوشنبه) با شکست آستون‌ویلا در اولدترافورد به عنوان قهرمانی این فصل لیگ بر‌تر می‌رسند در حال حاضر پیراهن‌هایی را به تن دارند که نشان کمپانی نایکی روی آن نقش بسته و تولید این کمپانی است. قراردادی که بین این کمپانی و شیاطین سرخ منعقد شده سالیانه ۲۳. ۵ میلیون پوند برای این باشگاه انگلیسی به ارمغان می‌آورد.


قراردادی که بین منچستریونایتد و کمپانی نایکی صورت گرفته یکی از موفق‌ترین قراردادهایی بوده که تاکنون در این زمینه بسته شده ولی موفق‌ترین باشگاه فوتبال انگلیس در زمینه درآمدزایی بدش نمی‌آید که با عقد قراردادی تازه این مبلغ را به ۳۰ میلیون پوند در سال برساند. از آنجایی‌ که کمپانی آمریکایی نایکی نیز نمی‌خواهد به این سادگی در این رقابت کنار بکشد در آینده نزدیکی شاهد جدال این دو کمپانی برای حک کردن برند خود روی پیراهن این تیم خواهیم بود. نایکی تا پایان فصل ۱۵ – ۲۰۲۲ با شیاطین سرخ قرارداد دارد.
 
 «وریرر» برندی آمریکایی است که به طور تخصصی در زمینه‌ تولید تجهیزات ورزش‌های هاکی و لاکروس فعالیت می‌کند. این کمپانی در سال ۲۰۱۱ با عقد قراردادی نام خود را روی پیراهن لیورپول حک کرد. به این ترتیب بندرنشینان با دریافت ۲۵ میلیون پوند در سال از این کمپانی رکوردی جالب را به نام خود ثبت کردند.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.