برندگان جشنواره عکاسی از نمایش ”شکلک” اعلام شد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

اسامی برگزیدگان جشنواره عکاسی از نمایش ˝شکلک˝ با تلفن همراه از سوی برگزارکنندگان این جشنواره اعلام شد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی نمایش شکلک؛ تصاویر ارسال شده به این جشنواره دو روزه که در روزهای ۷ و ۸ فروردین ماه برگزار شد، ۲۷۰ قطعه بود که پس از چند مرحله داوری، برگزیدگان نهائی اعلام شدند. در مرحله اول، تصاویر با کیفیت استاندارد پایه انتخاب شدند.

در این مرحله، ۲۴۰ عکس از دور رقابت خارج و ۳۰ عکس برگزیده شدند و به مرحله دوم رسیدند. در مرحله دوم، داوران جشنواره با در نظر گرفتن برخی شرایط به امتیازدهی این عکس‌ها پرداخته و ۲۰ عکس را حائز امتیاز قابل قبول برای ورود به مرحله بعد دانستند. از میان تصاویر این مرحله نیز پنج تصویر متعلق به امیر باقری، پرستو بی‌نیاز، شهاب شجاع، سارا هاشمی و نیما فلاحی توانستند مجوز ورود به بخش نهائی را دریافت کنند.

در آخرین بخش داوری نیز، هیئت داوران با تشکیل جلسه‌ای عکس‌های ارسالی مرحله نهائی را بررسی کرده و با رای گیری، دو برنده تبلت را مشخص کردند. منتخبان نهائی این جشنواره نیما فلاحی و سارا هاشمی بودند که برنده دو دستگاه تبلت شدند و از دیگر نامزد‌ها با لوح سپاس هیئت داوران تقدیر شد. جشنواره عکاسی موبایلی از نمایش “شکلک” را رضا بانکی، کیومرث مرادی، سیامک زمردی و نیما بانک داوری کردند.

جشنواره عکاسی موبایلی نمایش “شکلک”، با همکاری کیومرث مرادی، کارگردان این نمایش و شرکت تبلیغاتی “۳۶۰ درجه راهکارهای خلاق” به عنوان حامی مالی این جشنواره اجرا شد. در این جشنواره، که برای اولین بار در تئا‌تر ایران برگزار ‌شد، تماشاگران نمایش “شکلک” ۷ و ۸ فروردین مجاز بودند با رعایت قوانینی از تئا‌تر عکاسی کرده و تصاویر ثبت شده‌شان را به نشانی اینترنتی جشنواره ارسال کنند.

“شکلک” نوشته نغمه ثمینی و کارگردانی کیومرث مرادی پس از ۱۲ سال دوباره به صحنه رفت. این نمایش سال ۸۲ در جشنواره تئا‌تر فجر اجرا شد و جایزه بهترین نمایشنامه، بهترین‌ موسیقی و بهترین بازیگری زن را دریافت کرد. “شکلک” اثر تحسین شده تماشاگران و منتقدان در سال ۱۳۸۳ بود. این نمایش سال ۲۰۰۴ در جشنواره تئا‌تر بهار ایرانی در فرانسه اجرا شد و سال ۲۰۰۵ نیز در جشنواره NSD هندوستان به صحنه رفت و جایزه بهترین نمایش خارجی این جشنواره را دریافت کرد. 

انتهای پیام/۳۲/


آخرین اخبار
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.