برهانی: ۱۰۰۰ گل هم بزنم می‌گویند برهانی موقعیت از دست می‌دهد

آرش برهانی گاهی اوقات در فوتبال ایران به عنوان یک مهاجم گل نزن شناخته می‌شود ولی به کار بردن این واژه در مورد او کمی بی‌انصافی است. آرش جزء بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر است . مهاجمی  که خیلی خوب در موقعیت گل قرار می‌گیرد. او در بازی با الریان قطر هم بازی خوبی را انجام داد و توانست ۲بار گلزنی کند.

برهانی در گفت‌وگویی اختصاصی با  خبرآنلاین ابتدا در مورد بازی می‌گوید:« بازی بسیار حساسی بودو همه هواداران از ما فقط برد می‌خواستند. خوشحالم که بازی خوبی انجام دادیم و مهم این بود که ۳ گل زدیم. این برد شرایط استقلال را تا حدود زیادی تغییر داد و ما می‌خواهیم در لیگ قهرمانان تا مراحل پایانی پیش برویم و این پتانسیل را داریم.»

از برهانی می‌پرسیم که آیا درخشش در این مسابقه می‌تواند منتقدان تو را ساکت کند که او اینگونه جواب می‌دهد:« فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد وحتی بعد از بازی هم بعضی از خبرنگاران دوباره در مورد از دست دادن موقعیت گلزنی ازمن سوال کردند. من بالاخره نفهمیدم که قرار گرفتن در موقعیت گلزنی خوب است یا بد و نمی‌دانم در این مورد چگونه حرف بزنم.»

برهانی تأکید می‌کند:«در آن صحنه‌ای که توپ به تیر دروازه برخورد کرد و دوباره برگشت ضربه‌ام را خوب نزدم و دنبال توجیه نیستم ولی وقتی توپ برگشت ارتفاع گرفت و طوری به سمت من آمد که زاویه‌دار نبود. همین موضوع باعث شد که توپ درست روی پایم قرار نگیرد با این حال معتقدم مهم این است که یک مهاجم در موقعیت گلزنی قرار بگیرد ولی قرار نیست همه توپ‌ها تبدیل به گل شود. من بیشتر از همه دوست دارم گل بزنم و بیشتر از همه از گلزنی خودم خوشحال می‌شوم ولی این اصلا بد نیست که در موقعیت گل قرار می‌گیرم و گاهی اوقات شاید فرصت‌ها را از دست بدهم.»

برهانی در قسمتی از حرف‌هایش تأکید می‌کند:« من می‌توانم آن جلو بایستم و وقتی توپ می‌آید آن را به دیگر بازیکنان بسپارم و اصلا در طول بازی استارت نزنم ولی هیچ وقت نمی‌خواهم برای استقلال کم کاری کنم. آیا درست است که از مسوولیت شانه خالی کنم و فراری باشم وهمان جلو بایستم و کار خاصی انجام دهم. طبیعت فوتبال این است که یک بازیکن شاید موقعیت گل از دست بدهد واگر ۱۰۰۰ هم گل بزنم شاید خیلی‌ها بگویند چرا موقعیت گل از دست می‌دهی.»

برهانی در مورد کم شدن شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر هم حرف می زند. او می‌گوید:« الان دیگر شانس زیادی نداریم ولی اگر مصدوم نمی‌دادیم شک نکنید که قهرمان می‌شدیم. فشردگی مسابقات باعث شد تا بازیکنان ما خیلی بد مصدوم شوند و این موضوع به استقلال ضربه زد. من دراین ۱۱ سال که در لیگ برتر بازی می‌کنم اینقدر مصدوم ندیده بودم ولی بازیکنان استقلال در طول این فصل نهایت تلاش خود را به خرج دادند. با این حال ما قهرمان جام حذفی شدیم، سهمیه آسیا گرفتیم و حالا در لیگ قهرمانان هم در آستانه صعود قرارداریم.»

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.