بروز اختلال در ارتباط تلفنی مشترکان ۶ مرکز مخابراتی در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه در مراکز مخابرات شهدای هفتم تیر، شهید عرب سرخی، حافظ، سلمان فارسی، شهید کلانتری و شهریار از امروز ۲۱ تیرماه آغاز می شود.

با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات شهدای هفتم تیر با پیش شماره های ۸۸۸۱ الی ۸۸۸۴، ۸۸۳۰، ۸۸۳۲، ۸۸۳۴ و ۸۸۸۶ در محدوده خیابانهای گلزار، ملایری پور، سلیمان خاطر، مفتح، مشاهیر و میدان هفت تیر به مدت ۷۲ ساعت اختلال خواهد داشت.

ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید عرب سرخی نیز با پیش شماره های ۳۳۷۴ الی ۳۳۷۷ و ۳۳۳۷ الی ۳۳۳۹ در محدوده خیابانهای پروین اعتصامی، شهید برادران گلشنی، پروین اعتصامی، مسجودی و مجتمع صالحین و در مرکز مخابرات حافظ با پیش شماره های ۶۶۷۰ الی ۶۶۷۶ و ۶۶۳۴ در محدوده خیابانهای انقلاب، تقوی، سعدی، لاله زار نو، شرکت مترو، بانک کشاورزی، بانک تجارت و بانک سامان به مدت ۳ روز با اختلال همراه است.

با اجرای این عملیات توسعه ای ارتباط مشترکان مرکز مخابرات سلمان فارسی با پیش شماره ۲۲۱۲ و مرکز مخابرات شهید کلانتری با پیش شماره های ۸۸۱۹، ۸۸۲۰، ۸۸۶۴ الی ۸۸۶۷ و ۸۸۸۷ به مدت ۴ ساعت دچار اختلال می شود.

به گزارش مهر، ارتباط تلفنی و دیتای مشترکان در مرکز مخابرات شهریار با پیش شماره ۶۵۳۲ نیز به دلیل این عملیات کابل برگردان از ساعت ۲۴ امشب به مدت ۴ ساعت با اختلال همراه است. 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.