برپایی نمایشگاه ایمنی در ایام شعبانیه

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۲۰ از برپایی نمایشگاه ایمنی در ایام شعبانیه در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، محسن کریمی گفت: به منظور ارتقاء آگاهی شهروندان و آشنایی با نکات ایمنی نمایشگاه ایمنی در ایام شعبانیه در ضلع شرق حرم حضرت سید الکریم برپاست.
وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه مورد اشاره جذب داوطلبان واکنش اضطراری و آتش نشان انجام می شود افزود: ایمنی در منازل، طریقه استفاده از خاموش کننده ها و تجهیزات آتش نشانی و رعایت نکات ایمنی در مورد آذین بندی های ایام شعبانیه از جمله موارد آموزشی و مشاوره ای است که به صورت چهره به چهره، توزیع بروشور و کتابچه و نمایش تصاویر انیمیشنی در این نمایشگاه انجام می شود.
وی برگزاری مراسم نورافشانی  و جشن بزرگ شعبانیه در شب میلاد امام زمان(عج) را از جمله برنامه های این نمایشگاه برشمرد و تصریح کرد: به منظور ارتقاء آمادگی شهروندان، مانور اطفاء حریق نیز توسط آتش نشانان داوطلب خانم در این محل انجام می شود.
گفتنی است این نمایشگاه با مشارکت منطقه دو عملیاتی آتش نشانی شهر تهران و مدیریت بحران شهرداری منطقه ۲۰ با ۸ غرفه آموزشی مشاوره ای در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم(ع) جنب میدان بشارت برپاست./ا


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.