برگزاری اولین نشست کمیسیون تمدن اسلامی در ماه مبارک رمضان

نماینده مردم کلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی از برگزاری اولین نشست فراکسیون تمدن اسلامی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه فراکسیون تمدن اسلامی به زودی در مجلس تشکیل خواهد شد ، گفت: یکی از نکات بدیع در سخنان مقام معظم رهبری در چند سال اخیر لزوم احیا تمدن اسلامی بوده، لذا این فراکسیون در راستای تاکیدات معظم له شکل می‌گیرد.
وی در ادامه با بیان اینکه این فراکسیون فراتر از مسائل جناحی و حتی مرزهای کشور به دنبال احیای تمدن اسلامی است افزود: تمدن اسلامی دارای جاذبه‌های فراوانی است که بسیاری از این جاذبه‌ها ناشناخته مانده، لذا باید با استفاده از ظرفیت‌هایی که در متون خود داریم و همچنین با بهره‌گیری از همه اندیشه‌ها و اندیش‌ورزان کشورهای اسلامی این جاذبه‌ها را دوباره احیا کنیم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: احیاء تمدن اسلامی یکی از آرزوهای دیرینه دلسوزان نظام بوده که با عنایت به فضل الهی در این راستا گام برمی‌داریم.
سلیمی با اشاره به اینکه تشکیل این فراکسیون در مرحله عضو‌گیری است و هنوز هیچ نشستی انجام نشده است خاطرنشان کرد: پس از تکمیل امضاها، انشاءالله اولین نشست را در ماه مبارک رمضان برگزار خواهیم کرد./ب۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.