برگزاری جشن نگین آفرینش در مجتمع فرهنگی شهید غنی پور

یکشنبه ۱۷ اردیبهشت – ۱۲:۱۸:۰۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- جشن نگین آفرینش با حضور ۷۰۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار ، بانوان ساکن منطقه و پرسنل منطقه ده برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ده ، به همت اداره امور بانوان منطقه ده و همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزند برومندش حضرت امام خمینی (ره) جشن نگین آفرینش برگزار شد .
در این جشن که با حضور جواد سیفی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ده، بانوان سرپرست خانوار، بانوان ساکن منطقه و پرسنل منطقه ده برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین حسینی الست ضمن صحبت در خصوص اهمیت مقوله ازدواج جوانان گفت : هدف اصلی در زندگی مشترک بایستی دستیابی به زندگی سالم و پاکیزه باشد و مهمترین نکته ای که جوانان ما در زندگی مشترک باید به آن دست یابند راز و رمز تشکیل خانواده اسلامی و دینی است.
وی در ادامه به مسئله حرام و حلال اشاره کرد و گفت : باید برای به دست آوردن روزی حلال تلاش نماییم تا خداوند در سختی های زندگی هدایتمان نماید و زندگیمان را پایدار کند.
 حجت الاسلام و المسلمین حسینی الست در پایان سخنرانی خود به نکاتی در خصوص تحکیم بنیان خانواده در جامعه اسلامی و نقش زنان به عنوان مادران و پایه های خانواده اشاره کرد و از بانوان خواست تا حضرت زهرا (س) را سرلوحه تمامی امور قرار دهند و از بانوی بزرگ اسلام  الگو بگیرند.
از دیگر  بخش های این برنامه  اجرای نمایش توسط گروه هنری دستان گویا، اجرای نمایش ورزشی_رزمی و … بود.
این گزارش حاکی است در انتهای این مراسم توسط معاون اجتماعی و فرهنگی، مدیر امور بانوان منطقه، مدیر ورزش بانوان منطقه و دبیران شورایاری از بانوان نمونه و برتر سطح منطقه، بانوان سرپرست خانوار خانواده معظم شهداء ، سالمندترین بانوی سرپرست خانوار ، سالمندترین بانوی ورزشکار و بانوان فعال در محلات تقدیر به عمل آمد.
همچنین در بخش جنبی جشن نگین آفرینش نمایشگاهی از دستاوردهای بانوان نمونه منطقه در بخش های فرهنگی، هنری و ورزشی برپا شد.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۶۱۲۱۸۰۸۹۴۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.