برگزاری دوازدهمین جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس

فروردین ۱۴۰۳

با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم صورت گرفت

دوازدهمین جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس صبح امروز در سالن غدیر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و با حضور حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، رئیس این سازمان برگزار شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران‌ به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی، در این نشست که به مناسب هفتم آذر روز نیروی دریایی و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا واحدی  معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و جمعی از پیشکسوتان ارتش برگزار شد، ناگفته هایی از عملیات مروارید از سوی پیشکسوتان ارتش بیان شد.

در این نشست هر کدام از پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس به فراخور نیروی مربوطه به تبیین و تشریح  نقش نیروهای دریایی و هوایی در پیروزی عملیات مروارید پرداختند.

شایان ذکر است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از امیر سرتیپ دوم ولی وند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش به سبب میزبانی و برگزاری خوب و موثر همایش تحلیل عملیات آزادسازی سوسنگرد که با همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و دفتر ارتباطات نیروهای مسلح برگزار شد، با اهدای لوح، تقدیر کرد.

گفتنی است عملیات مروارید در هفتم آذر  ۱۳۵۹ در منطقه خلیج فارس توسط نیروی دریایی ارتش  انجام و در پی آن به نیروی دریایی دشمن بعثی ضربه سهمگینی وارد شد، به گونه ای که عملا نیروی دریایی عراق تا پایان جنگ تحمیلی، غیر فعال و از صحنه نبرد خارج گشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.