برگزاری نشست توجیهی مبلغان اعزامی به زندان‌های کشور در قم

دوشنبه ۵ تیر – ۰۴:۴۱:۵۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- نشست توجیهی مبلغان اعزام به زندان‌ها و ندامتگاه های سراسر کشور، از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌ مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی در حاشیه برگزاری این نشست، گفت: دفتر تبلیغات اسلامی در مناسبت‌های مختلف تبلیغی، مبلغانی را به مناطق مختلف کشور، سازمان‌ها و ارگان‌ها از جمله زندان‌ها و ندامتگاه های سراسر کشور اعزام می کند.
حجت‌الاسلام غلامعباس موسوی ادامه داد: با توجه به این که شرایط تبلیغ در زندان‌ها، نسبت به دیگر عرصه‌های تبلیغی، شرایط خاصی است، ‌دفتر تبلیغات اسلامی  به منظور حضور اثرگذار مبلغان در زندان‌ها و فعالیت‌های تبلیغی آنها در میان زندانیان، نشست توجیهی را برای آنان برگزار می نماید.
وی با اشاره به برنامه های نشست توجیهی مبلغان،  افزود: در این نشست توجیهی،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور و حجت‌الاسلام مهکام، از کارشناسان حوزوی درباره راه‌کارهای تبلیغ در زندان‌ها و نحوه ایجاد ارتباط با زندانیان به ایراد سخن پرداختند.
مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ‌همچنین در این نشست، حجت‌الاسلام حسینی، مسئول دفتر پژوهش‌های اسلامی زندان‌ها ضمن تبیین شرایط زندان‌ها برای فعالیت‌های تبلیغی و نیازها و ضروریت‌های این عرصه،‌ گزارشی از فعالیت‌های دفتر پژوهش‌های اسلامی ارائه داد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۵۱۶۴۱۵۰۵۹۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.