برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان در مشهد

۲۲ الی ۲۵ تیرماه
برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان در مشهد

۱۲:۴۵ (دوشنبه ۱۹ تیر )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان مشهد با حضور بیش از ۲۲۰ شرکت داخلی و خارجیدر محل نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان از ۲۲ الی ۲۵ تیرماه در فضایی به مساحت ۱۳ هزارمترمربع فضای مسقف و ۳ هزار مترمربع فضای باز برگزار می شود.

سید محمد سیدی با اشاره به حضور بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و ۲۰ نمایندگی خارجی افزود: شرکت های داخلی از استانهای؛ تهران، البرز، قم، اصفهان، گلستان، مازندران، فارس، آذربایجان شرقی و غربی، یزد، گیلان، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی و شرکت های خارجی نیز از کشورهای هلند، دانمارک، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان، آلمان، آمریکا، اتریش، چین، مالزی، بلژیک، ترکیه، فرانسه و سویس در هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت مرغداری حضور دارند.

وی مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان و خوراک دام و طیور و آبزیان را از جمله زمینه های فعالیت شرکت کنندگان عنوان کرد و گفت: دارو و واکسن، مکمل های غذایی دام و طیور و آبزیان، تجهیزات و ماشین آلات صنایع خوراک دام و طیور و کشتارگاهی، ماشین آلات پرورش دام و طیور، وسایل و تجهیزات شیردوش و مواد ضدعفونی کننده، سیستم های برودتی و سردخانه ای، سیستم های توزین، تجهیزات آزمایشگاهی نیز از دیگر فعالیت های شرکت های حاضر در نمایشگاه است.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد در خصوص برنامه های جانبی نمایشگاه بیان کرد: همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت مرغداری، همایش نقش تشکل های کشاورزی و دامپروری در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزار می شود.

.

.

.

.

.

.

 باشگاه خبرنگاران مشهد


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.