برگزاری همایش نقش آموزش وپرورش در توسعه کارآفرینی

۱۲م اسفند ،

همایش ملی نقش آموزش وپرورش در توسعه کار آفرینی از منظر تحول بنیادین ، ۱۴و۱۵ اسفند ماه جاری در محل اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می شود.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، ابراهیم سحرخیز ، با اعلام خبر فوق گفت : در این همایش ، مسوولان عالی رتبه کشوری ، وزیر آموزش وپرورش ، چند تن از وزیران ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استادان  دانشگاه سخنرانی خواهند داشت.
وی از ارائه طرح های کارآفرینی توسط کارآفرینان ممتاز و هنرستانی کشور در این همایش خبر داد و افزود: علاوه بر برپایی کارگاه آموزشی،‌نمایشگاهی شامل آثار کارآفرینان منتخب نیز در جنب محل همایش دایر می شود.  
سحرخیز دربارهٔ ترکیب شرکت کنندگان و مخاطبان این همایش عنوان کرد : معاونان  آموزش متوسطه ،روسای ادارات فنی و حرفه ای و کاردانش ، راهنمایی و هدایت تحصیلی و متوسطه نظری استان ها ‌به همراه سرگروه های آموزشی درس کارآفرینی ، یک نفر از مشاوران  مدارس و دوتن از فارغ التحصیلان کارآفرینی هنرستان ها از  سراسر کشور در این  همایش  حضور می یابند .
معاون آموزش متوسطه وزارت  آموزش وپرورش  خاطر نشان کرد: از هر استان یک طرح برای ارزیابی نهایی به دبیرخانه همایش ارسال شده که پس از ارزیابی هیات داوران در دو مرحله ، در نهایت ۶ طرح برتر براساس  امتیازات کسب شده برای ارائه به همایش انتخاب شده است .
وی متذکر شد : از مجموع طرح های ارسالی به دبیرخانه  همایش ، ۷۲ درصد مربوط به  بخش  صنعت، ۱۴ درصد  به کشاورزی و ۱۴ درصد نیز در زمینه  خدمات می باشد  ./ل
 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.