برگزاری آزمون‌های الکترونیکی در مراکز پیام‌نور استان لرستان

۳۱فروردین۱۳،

2-5.jpeg

رییس دانشگاه پیام نور لرستان از برگزاری آزمون‌های الکترونیکی در سایر مراکز دانشگاه پیام‌نور استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی (ایسنا) منطقه لرستان، محمدرضا جعفری در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: پس از برگزاری موفق آزمون‌های الکترونیکی در سه مرکز وابسته به دانشگاه پیام‌نور لرستان در پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ بخشی از آزمون‎های این دانشگاه در سایر مراکز و واحدها به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تغییر زمان امتحانات این دانشگاه، افزود: کلاس‌های ترم بهمن ماه تا ۲۹ اردیبهشت دایر است و آزمون‌های پایان ترم از ۳۱ اردیبهشت آغاز و تا ۲۲ خرداد ماه دو روز قبل از برگزاری انتخابات ادامه دارد، همچنین ثبت نمرات میان ترم نیز از ۲۳ خرداد به سوم خرداد ماه تغییر یافته است.

جعفری با بیان اینکه به سبب کاهش زمان طول ترم و جلو افتادن زمان امتحانات پایان ترم برای تشکیل کلاس‌ها با کمبود زمان مواجه خواهیم شد، ادامه داد: کلاس‌های جبرانی برای دروسی که تشکیل کلاس‌های آنها بیش از ۱۲ جلسه است، برگزار می‌شود.

وی به فعالیت ۱۱۵ عضو هیات علمی، ۲۲ استادیار، ۵۲ مدرس دانشجوی دکتری و جذب ۲۱ عضو هیات علمی در فراخوان جذب این دانشگاه اشاره کرد و گفت: با توجه به این توان ظرفیت اخذ مجوز ۴۵ رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه وجود دارد.

رییس دانشگاه پیام‌نور لرستان خاطرنشان کرد: مجوز پذیرش دانشجو در رشته علوم ارتباطات با گرایش روزنامه‌نگاری در دانشگاه پیام‌نور خرم آباد اخذ شده و از مهرماه در این رشته دانشجو پذیرش می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.