برگزاری انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی ضعف‌های این رژیم منحوس را نمایان‌تر کرد

۰۹ام بهمن ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: انتخابات اخیر پارلمانی رژیم صهیونیستی زوایای جدیدی از اختلافات و ضعف‌های داخلی این رژیم اشغالگر را نمایان‌تر کرد.

رضا طلایی نیک در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه طی هفت سال قبل اختلافات داخلی رژیم غاصب صهیونیستی انسجام داخلی این رژیم اشغالگر را تحت الشعاع قرار داده است، اظهار داشت: رژیم جعلی صهیونیستی برای کنترل اختلافات  اعضاء داخلی خود از همه ابزارها استفاده می‌کند اما ناکامی‌های داخل این رژیم منحوس طی سال‌های اخیر اختلافات داخلی آن را تشدید کرده است.

وی یکی از عوامل بحران داخلی رژیم غاصب صهیونیستی را شکست سنگین این رژیم نامشروع در جنگ‌های ۳۳، ۲۲ و ۸ روزه دانست و افزود: تحولات بیداری اسلامی در منطقه سبب گسترش جبهه مقاومت شده که این موضوع این رژیم جعلی را نگران کرده است.

طلایی نیک در ادامه تاکید کرد: بروز اختلاف در میان دولتمردان آمریکایی در حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی، نارضایتی‌های شهرک‌نشینان از وضعیت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی داخلی این رژیم اشغالگر در روند تشدید اختلافات داخلی بسیار موثر بوده است.

وی با بیان اینکه رژیم جعلی صهیونیستی با تغییرات ساختار در احزاب و جریانات سیاسی خود به دنبال راه برون رفتی از نابه سامانی‌های داخلی در منطقه است تصریح کرد: انتخابات اخیر زوایای جدیدی از اختلافات و ضعف‌های داخلی رژیم غاصب صهیونیستی را بیش از قبل نشان می‌دهد.

این کارشناس مسائل راهبردی با تاکید بر اینکه ناکارآمدی آمریکا از حمایت‌هایش در برابر رژیم غاصب صهیونیستی در فضای سیاسی برهمگان آشکار شده است، خاطر نشان کرد: تغییر مواضع اوباما و حمایت‌های آمریکا از رژیم جعلی صهیونیستی یاس و ناکارآمدی در عرصه‌ی بین المللی را برای این دولت و رژیم اشغالگر قدس به وجود آورده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.