برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی خدمات پس از فروش

۱۵ام بهمن ،

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات زیربنایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی خدمات پس از فروش و ارتقاء رضایتمندی مصرف کنندگان از ششم تا نهم اسفندماه همزمان با روز ملی حمایت ازحقوق مصرف‌کنندگان درتهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) وحید منایی با اعلام خبر برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی خدمات پس از فروش گفت: در این نمایشگاه شرکت های ارائه‌کننده خدمات پس از فروش محصولات تولید داخل و همچنین کالاهای وارداتی سرمایه‌ای و مصرفی بادوام مانند خودرو، لوازم خانگی، صوتی و تصویری، ارتباطی و فن آوری اطلاعات و … نحوه چگونگی ارائه خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان محصولات خود را اطلاع رسانی می کنند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در ایران تصریح کرد: آگاه سازی مصرف کنندگان ازحقوق خود، ایجاد رقابت سالم و مطلوب در بین تولیدکنندگان انواع محصولات و ارائه‌کنندگان خدمات از جمله دستاوردهای این نمایشگاه است که زمینه ارتقاء کیفیت و سطح رضایتمندی مصرف کنندگان را به دنبال دارد.

منایی با توجه به استقبال سازمان حمایت از مصرف کنندگان ازچنین ایده‌هایی خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی درخصوص خدمات پس از فروش در سال تولید ملی به ایجاد رقابت مثبت دربین تولیدکنندگان و افزایش جذب مشتری می انجامد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.