برگزاری اولین کنفرانس حماسه سیاسی با حضور مسئولان کشوری و مهمانان خارجی

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

به همت بسیج دانشجویی با همکاری دانشگاه آزاد صورت می‌گیرد

اولین کنفرانس حماسه سیاسی و اقتصادی به همت بسیج دانشجویی با همکاری دانشگاه آزاد با حضور مسئولان کشوری و مهمانان خارجی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اولین کنفرانس حماسه سیاسی و اقتصادی در دو روز پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ بهمن‌ماه در سالن بصیرت سازمان بسیج دانشجویی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

همچنین از ظهر امروز نیز محققان در کارگروه‌های مختلف پذیرش خواهند شد.

اولین کارگروه با موضوع “دیپلماسی اجبار در راهبرد سیاست‌های خارجی آمریکا نسبت به ایران” با حضور متقی استاد دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

همچنین دیگر کارگروه‌ها با عناوین “نقش روش‌های جدید حسابداری مدیریت” با حضور دستگیر استاد دانشگاه شیراز، “آشنایی با جرایم حوزه سرمایه” با حضور فضلعلی از قوه قضائیه، “حماسه اقتصادی با تأکید بر اقتصاد مقاومتی و بررسی ابعاد آن” با حضور زاینده‌رودی، استاد دانشگاه باهنر کرمان و “نقش فرهنگ سازمانی در ایجاد بهره‌وری ملی” با حضور قلی‌پور استاد دانشگاه تهران، در این کنفرانس به فعالیت خواهند پرداخت.
 
از جمله این سخنرانان سردار کوثری نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، قشقاوی معاون پارلمانی وزیر امور خارجه، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، پرند معاون وزیر کار، مقدم‌فر معاون فرهنگی سپاه، طه هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد و حجت‌الاسلام باقر حکیم از نوادگان آیت‌الله حکیم و همچنین یک سخنران از کشور ترکیه خواهند بود.

لازم به یاد‌آوری است که ۳۰ مهمان خارجی نیز در این کنفرانس حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.