برگزاری جشن مولود کعبه در مکه مکرمه

جشن میلاد نخستین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امیر مومنان(ع) در زادگاه آن حضرت و با حضور هزاران نفر از زائران در شهر مکه معظمه برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج به مکه، هزاران نفر از عاشقان ولایت و امامت، شب گذشته و امروز در زادگاه مولود کعبه حاضر شدند و این روز بزرگ را جشن گرفتند.

براساس این گزارش، مراسم جشن و سرور مولا امیرمومنان علی علیه السلام با حضور زائران و عمره گزاران ایرانی شب گذشته در هتل‌های محل اقامت ایرانی‌ها برگزار و مداحان در وصف آن حضرت به مدیحه ثرایی پرداختند.

یکی از برنامه‌های مهم که از برخی شبکه‌های سراسری نیز پخش شد، جشن میلاد با سعادت نخستین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امیرمومنان علی علیه السلام در هتل دارهادی محل استقرار بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه بود که حضور زائران در این مراسم بسیار کم نظیر بود و با توزیع شیرینی و شکلات این شب عزیز را به هم تبریک می‌گفتند.

حجت الاسلام قائمی از سخنرانان بعثه مقام معظم رهبری در این مراسم بزرگ ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام، گفت: شرکت در چنین مراسمی برای همگان عبادت است، زیرا ذکر علی علیه السلام عبادت به شمار می‌آید.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.