برگزاری جلسه فراکسیون اصولگرایان برای انتخاب هیئت رئیسه

نصرالله پژمان فر در گفتگو با خبرنگار مهر، از جلسه  فراکسیون اصولگرایان برای انتخاب هیئت رئیسه خبر داد و گفت: فراکسیون اصولگرایان در روز سه شنبه هفته جاری به منظور انتخاب هیئت رئیسه تشکیل جلسه خواهد داد.

وی در مورد گزینه ها ریاست فراکسیون اصولگرایان ، تصریح کرد: حدادعادل بهترین گزینه برای ریاست فراکسیون اصولگرایان است و پیش بینی می کنم فرد دیگری در کنار آقای حداد برای ریاست این فراکسیون داوطلب نخواهد شد.

نماینده مردم مشهد و کلات همچنین با اشاره به ضرورت ایجاد شکل گیری فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم افزود:  مردمی که به صورت پرشور در انتخابات مجلس نهم شرکت و به نمایندگان مورد نظر خود رای دادند، بیشتر در قالب گفتمان اصولگرایان بودند، از این رو انتظار دارند این تفکر در مجلس نهم نیز حاکم باشد.

عضو فراکسیون اصولگرایان، تاکید کرد:  شرایطی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری وحدت یکی از مسائل مهم کشور به شمار می‌رود و این مهم در دیدار اخیرایشان با نمایندگان مجلس نهم نیز مورد تاکید قرار گرفت؛ لذا شکل گیری فراکسیون فراگیری با نام اصولگرایی برای عملی ساختن مطالبات رهبری امری لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه فراکسیون اصولگرایان به دعوت سه تن از روحانیت شاخص مجلس نهم در ششم خردادماه برگزار شد.

این در حالی است برخی دیگر از نمایندگان مجلس با عدم حضور در جلسه فراکسیون اصولگرایان ، فراکسیون دیگری تحت عنوان رهروان ولایت  تشکیل دادند. 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.