برگزاری دوره های آموزشی تخصصی تحکیم بنیان خانواده

۰۲م اسفند ،

مدیر کل برنامه ریزی و توسعه آموزش های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری دوره های آموزش تخصصی تحکیم بنیان خانواده ویژه شبکه تبلیغی سراسر کشور خبر داد.

علی دارابی  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه به نقش موثر خانواده در کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی از یک سو و خانواده محور بودن نظام اسلامی از سوی دیگر، نسبت به تدوین همه جانبه و ارائه مشاوره در خصوص خانواده ی الگو و برتر، اقدام شد.
 وی در ادامه تصریح کرد:این طرح در راستای سیاست های  سازمان تبلیغات مبنی بر عدم تمرکز به گونه ای که تمرکز بر روی  پایتخت نباشد و استان ها و شهرستان ها وحتی کانون های  فرهنگی در روستاها نیز از این طرح بهره مند شوند،‌ اجرایی خواهد شد.
وی ادامه داد:  فاز اول این طرح در استان ها و مراکز استانی ،‌فاز دوم در سطح شهرستان ها و فاز نهایی در کانون های فرهنگی و تبلیغی در روستاهای کشور اجرا می گردد.
دارابی با اشاره به بهره گیری از توان و ظرفیت های همسران این روخانیون اظهار داشت:  طی تفاهم نامه انجام شده با مرکز بانوان ریاست جمهوری امکان بهره مندی همسران این روحانیون از آموزش فراهم شد ،‌تا همچون همسران اثر بخش و مشاور خانواده ها باشند.
 وی در پایان خاطر نشان کرد:  طرح تحکیم بنیان خانواده با استفاده از کتاب ” تحکیم بنیان خانواده در قرآن کریم”  نوشته ی آیت اله ری شهری ،‌به عنوان متن آموزش برای شبکه تبلیغی سراسر کشور به صورت ویژه و مجازی اجرایی خواهد شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سهیلا صالحیان:

    وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح تحکیم بنیان خانواده با استفاده از کتاب ” تحکیم بنیان خانواده در قرآن کریم” نوشته ی آیت اله ری شهری ،‌به عنوان متن آموزش برای شبکه تبلیغی سراسر کشور به صورت ویژه و مجازی اجرایی خواهد شد./ف

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.