برگزاری دیدار معوقه ثامن سبزوار با شهرداری ارومیه اردوی ثامن سبزوار در تبریز

۳۰م آذر ،

آخرین دیدار معوقه نماینده سبزوار روز ۳ دی در استان آذربایجان غربی مقابل شهرداری ارومیه خواهد بود.

در ادامه گزارش آنده است، ثامن سبزوار به سبب حضور در جام باشگاه های آسیا از ۴ دیدار عقب ماند که در این تعطیلات برگزار می گردد.

براساس این گزارش نماینده سبزوار در سومین بازی معوقه خود مقابل فولاد مبارکه سپاهان قرار گرفت و ۱۶ بر ۲۱ باخت و سپاهان قهرمان نیم فصل شد.

این گزارش می افزاید هم اکنون سپاهان با ۱۶ امتیاز و ۷۷ گل زده اول، ثامن مشهد با ۷۶ گل زده و ۱۶ امتیاز دوم و سبزوار با ۵۵ گل زده و یک بازی کمتر نسبت به حریفان و ۱۴ امتیاز در لیگ برتر سوم می باشند.

گزارش دیگری می گوید: ثامن الحجج سبزوار که یکشنبه سوم دی با ارومیه بازی دارد یکی دو روز در این استان می ماند و چهارشنبه ۶ دی به تبریز می رود تا پنجشنبه ۷ دی اولین دیدار خود را از دور برگشت مسابقات لیگ برتر برگزار کند.

در این گزارش آمده است دور برگشت رقابت های لیگ از ۷ دی در شهرهای مختلف آغاز می گردد و ۱۰ تیم شرکت در آن به مصاف هم می روند.

این گزارش عنوان می کند تعطیلات لیگ از روز ۱۳ آذر آغاز شد و تا چهارشنبه هفته آینده یعنی ۶ دی طول می کشد.

این گزارش اضافه می کند در لیگ ۲۵ تیم های فولاد مبارکه سپاهان ثامن الحجج سبزوار و مشهد، شهرداری تبریز و ارومیه، ستاره فروغ کویر و شهرداری کرمان (ایران تایل) کاسپین قزوین هپکوی اراک و نیروی زمینی حضور دارند.

در پایان گزارش خاطرنشان می گردد؛ بخشی از سیما نیز می توانست به توسعه و پیشرفت هندبال کشورمان کمک کند که متأسفانه این امر تاکنون میسر نشده است./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.