برگزاری سومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته ارتباطات

۳۱فروردین۱۳، فاوانیوز : دبیر اجرایی جشنواره فاوا با بیان اینکه سومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۲۷ اردیبهشت و همزمان با هفته ارتباطات برگزار می گردد، گفت: در راستای درخواست های متعدد مطرح شده از سوی دبیران کارگروه ها برای فراهم شدن زمینه مشارکت بیشتر علاقمندان در این حوزه،‌ تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره فاوا در دست بررسی است و نتیجه نهایی آن به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، سید محمد حسین پور اظهار داشت: با توجه به امتیازهای متفاوت در نظر گرفته شده برای برگزیدگان سومین دوره جشنواره فاوا و درخواست های واصله از کارگروه های مختلف،‌تمدید مهلت ارسال آثار بررسی و اعلام خواهد شد.

‌دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی فاوا تصریح کرد: فرهنگ سازی و تکریم بزرگان و چهره های ماندگار، ایجاد فضای رقابتی سالم میان فعالان و ایجاد فضای تعامل میان دست اندرکاران این حوزه از جمله اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می گردد.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف این جشنواره می توان به فراگیرکردن خدمات دولت الکترونیکی و عمق بخشیدن به این نوع از خدمات و ارتقاء سطح آگاهی جامعه اشاره کرد.

دبیر اجرایی جشنواره ملی فاوا با اشاره به اهداف و سیاستهای دولت تصریح کرد: با توجه به تجربیات قبل و همچنین در نظر گرفتن اهداف سالهای آتی و سیاست های دولت در بخشهای مختلف نظیر اشتغالزایی و تاکید بر بومی سازی فناوری، این جشنواره در دو بخش عمومی و دانشگاهی برگزار می گردد و هیچ محدودیتی برای شرکت اشخاص حقیقی و حقوقی در این جشنواره وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به نحوه شرکت متقاضیان تاکید کرد: متقاضیان می توانند آثار خود را از طریق پست پیشتاز به روابط عمومی وزارت ارتباطات ارسال و یا نسخه اسکن شده آن را به نشانی پست الکترونیکی festfava@ict.gor.ir ارسال کنند.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.