برگزاری مانور سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ منطقه یک

شهردار منطقه یک گفت: منطقه یک شهرداری تهران از نظر موقعیت جغرافیایی دارای بافت کوچه باغی، باریک و پرپیچ و خم است، شناسایی و رفع همه مشکلات شهری نیازمند بسیج همگانی نیروها، شورایاران و شهروندان است.

مجتبی یزدانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: انجام مانور اقدام  مناسبی جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف و رفع مشکلات موجود و برنامه ریزی جهت تجهیز امکانات برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان است.

وی بیان  کرد: در این مانور تمامی اکیپهای اجرایی نواحی ده گانه منطقه با تجهیزات در اختیار، شامل ۱۵ نیسان و ۶۰ نیروی امدادی در پارک هفت تیر واقع در محدوده ناحیه نه منطقه یک به اجرای مانور و برنامه های تعیین شده پرداختند تا آمادگی نیروها و آزمایش وسایل و تجهیزات خودرویی سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ به هنگام پیام و موارد اضطراری مورد بررسی قرار گیرد.

یزدانی تصریح کرد: تخلیه آب با استفاده از کف پوش و موتورپمپها، قطع تنه های خشک و حادثه آور درختان ساخت و نصب دریچه و برش آهن و حذف زوائد فیزیکی توسط تمامی عوامل نواحی از اقدامات اجرا شده مورد ارزیابی قرار گرفته در این مانور است .

وی گفت: ایجاد نهاد شورایاری و به اجرا گذاشتن طرح محله محوری و در کنار آن توسعه برنامه های آموزشی شهروندی، هم چنین تاسیس ساماندهی مبتنی بر پاسخ گویی به شهروندان همچون سامانه های ۱۸۸۸ و ۱۳۷ از جمله راهکارهای مدیریت شهری برای تقویت مشارکت شهروندان بوده است./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.